اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های کرمانشاه مطرح شد؛

خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است/دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است

خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است/دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های کرمانشاه رگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های کرمانشاه رگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

غیرت دینی مردم ایران شکست نقشه‌های استعمار است

, غیرت دینی مردم ایران شکست نقشه‌های استعمار است, غیرت دینی مردم ایران شکست نقشه‌های استعمار است,


به گزارش مرصادنیوز ، نماز سیاسی، عبادی جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهر کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

آیت الله علما خطیب با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار ویدئو کنفرانسی با مردم قم بیان کردند «آمریکا از زمان تشکیل انقلاب اسلامی با انجام اقداماتی نظیر حمله نظامی به طبس، راه اندازی جنگ تحمیلی، حمایت از منافقین و وضع تحریم‌های اقتصادی سعی در شکست جمهوری اسلامی ایران دارد».

وی با اشاره به اینکه همواره نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا با شکست روبه‌رو شده است، افزود: مردم ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اسلام و با غیرت دینی خود همواره در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این اسلام ناب است که همواره به ما قدرت می‌دهد و امام خمینی (ره) فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده و امروز به برکت اسلام دشمنان نمی‌توانند به خاک و مردم ایران نگاه چپ کنند و باید همواره در مسیر حفظ اسلام تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید، بیان کرد: دانشجویان، رسانه‌ها و جریانات سیاسی باید در مسیر در تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید حرکت کنند زیرا همین مبانی اسلامی سبب پیروزی انقلاب اسلامی در زمان‌های گوناگون مانند جنگ تحمیلی شده است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: همین غیرت دینی و مفاهیم اسلامی سبب شد تا خانواده‌ها فرزندان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام به جبهه‌های نبرد اعزام کنند و حفظ و تقویت این روحیه و غیرت دینی مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

آیت الله با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ جمال الثانی، وفات حضرت ام البنین، گفت: روز وفات حضرت ام البنین به نام روز مادران و همسران شهدا نام گذاری شده و همگان وظیفه دارند به خانواده شهدا سر بزنند و از آنان دلجویی کنند زیرا حق بزرگی به گردن همه ملت دارند.

,
, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است

, خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است, خدمت صادقانه تنها خواسته مردم از مسئولان است,

به گزارش هزارماسوله، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: بعد از گذشت چند ماه از دولت سیزدهم، استاندار جدید کرمانشاه نیز منصوب و معرفی شد و امیدواریم این تغییر برای مردم استان مایه خیر و برکت باشد.

, هزارماسوله,

وی ادامه داد: استاندار جدید کرمانشاه بومی استان است و شناختی کافی نیز از استان و منطقه اورامانات دارد و این می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

,

امام جمعه پاوه تصریح کرد: امروز جامعه بشری گرفتار گناه کبیره رباخواری و سودهای غیرمتعارف است که به نص صریح قرآن کریم و فرموده رسول گرامی اسلام(ص) ربا حرام است.

,

ماموستا قادری گفت: خداوند متعال در چهار مرحله و با نزول آیاتی ربا را حرام و پیامبر گرامی اسلام نیز (ص) ، ۳۱ حدیث درباره ضرر و پیامدهای ربا عنوان فرموده است.

,

وی اظهار داشت: بزرگان دینی عنوان کرده اند ربا خواری فاصله طبقاتی را زیاد و آرامش را از جامعه سلب خواهد کرد و دشمنی ، حسادت و کینه توزی را نیز در جامعه ایجاد می کند.

,

ماموستا قادری با بیان اینکه امروز جامعه به حدی گرفتار است که مردم رشوه می دهند تا وام بانکی دریافت کنند اضافه کرد: بیشتر علما معتقدند ربا با هر درصدی که باشد حرام است و تعدادی دیگر از علما به ویژه در کشور مصر، معتقدند با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی و برای رفع نیازهای ضروری از جمله ازدواج ، تا حدودی دریافت وام جایز است.

,

ماموستا قادری افزود: متاسفانه سیستم بانکی کشور ما با معیار اسلامی کار نمی‌کند و اگر بانک ها سودهای کلان از مردم نگیرند ، مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش و مردم نیز با هم همکاری و همدلی داشته باشند، جامعه با مشکلات عدیده اقتصادی کمتری مواجه خواهد شد.

,



دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است / تکریم خانواده شهدا وظیفه همه است

,
,
, دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است / تکریم خانواده شهدا وظیفه همه است, دشمنی کشور با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است / تکریم خانواده شهدا وظیفه همه است,

به گزارش بازی دراز،  حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب اظهارکرذ : دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است و آمریکا در تمامی سطوح با ما دشمنی می کند.

, به گزارش , بازی دراز، , بازی دراز، , بازی دراز, حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب اظهارکرذ : دشمنی ما با آمریکا و اسرائیل دشمنی با استکبار است و آمریکا در تمامی سطوح با ما دشمنی می کند.,

وی افزود: آمریکا در سطح ایدئولوژیک، هویتی و آرمانی با جمهوری اسلامی در حال دشمنی است.

,

امام جمعه سرپل ذهاب بابیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه است ، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی براساس نظریه ولایت فقیه قائل بر استقرار حاکمیت الهی است اما لیبرال دموکراسی غرب اومانیسم را مطرح می کند و معتقد است که خداوند هیچ نقشی در حکومت ها ندارد.

,

فاطمی نسب گفت: آمریکا در طول تاریخ دچار اشتباهات محاسباتی بسیاری در مورد ایران شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم قم اذعان داشت: رهبر انقلاب در این دیدار نکات مهمی را در مورد جنگ نرم، وحدت و غیرت دینی بیان کردند.

,

وی افزود: عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی مردم بوده است.

,

امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز وفات حضرت ام البنین (س) اشاره کرد و گفت : روز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا است که بزرگترین حافظان ارزشهای شهدا هستند و لازم است که از این عزیزان تجلیل شود.

,

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا تکریم ارزشها در جامعه است و همه ما نسبت به تکریم آنها مسئول هستیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه