اخبار داغ

بازرسی و نظارت مشترک در بازار بهمئی+تصاویر

بازرسی و نظارت مشترک در بازار بهمئی+تصاویر
رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی از گشت مشترک بازرسی و‌ نظارت بر بازار در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ خداخواست جهانیانی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی گفت: طی گشت های مشترک نظارت و بازرسی که صبح امروز در بازار شهر لیکک به عمل آمد، حدود ۷۰ درصد مغازه داران فاقد فاکتور و عدم درج قیمت بر روی کالا می باشند و همین امر ، عامل اصلی چندگانگی قیمت در بازار شهر لیکک است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد: حدود ۲۰ پرونده به دلیل تخلف قیمت ،تشکیل پرونده شده است و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

,

جهانیانی در ادامه گفت: بیشترین موردی را که درحال حاضر اتاق اصناف درحال رسد کردن آن است بحث قیمت گذاری  کالا های مغازه داران است و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

,

وی در خصوص بازرسی ها و همکاری مردم برای کنترل قیمت ها گفت :هر شخص باید خود بازرس باشد تا بتوانیم به کمک و مشارکت بازار و چندکانگی قیمت را کنترل کنیم.

,

رئیس اتاق اصناف در خصوص تخلف نانوایی ها گفت :وزن چانه و وزن نان واقعا بسیار ضعیف است و این کم فروشی است و در همین راستا ۲نفر از متخلفین را با نصب پارچه در جلوی نانوایی مربوطه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

,

وی ادامه داد ما به صورت شبانه روزی از طریق گشت های مشترک (جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف) رسد و پیگیری برسی می کنیم ،و با افرادی که اقدام به کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

,

جهانیان ای رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در پایان گفت : ما تابع قانون هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با رعایت انصاف، قانون را به نحو احسنت اجرا کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه