اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه قطب درمانی جنوب خراسان رضوی می‌شود

بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه قطب درمانی جنوب خراسان رضوی می‌شود
زنگنه گفت: با وجود پتانسیل‌های شهرستان، بیمارستان امام حسین (ع) می‌تواند قطب توریست درمانی جنوب استان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت: با وجود پتانسیل‌های شهرستان، بیمارستان امام حسین (ع) می‌تواند قطب توریست درمانی جنوب استان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تجهیزات پیشرفتۀ این بیمارستان گفت: قرار گرفتن این مرکز درمانی در کریدور شمال به جنوب استان و تردد میلیون‌ها زائر امام رضا (ع) می‌طلبد نگاه ویژه‌ای به حوزۀ اقتصاد سلامت انجام گیرد و ارائۀ خدمات به بیماران خارج از کشور نیز به عنوان توریست درمانی در دستور کار قرار گیرد.

,

وی از تیم مدیریت بیمارستان بابت تلاش در جهت توسعۀ همه‌جانبۀ بیمارستان و ارائۀ خدمات مطلوب به مردم شهرستان قدردانی کرد.

,

دکتر محسن تدین سرپرست بیمارستان امام حسین (علیه السلام) نیز در این بازدید گفت: از زمان افتتاح بیمارستان با همکاری و تلاش مضاعف پرسنل و تیم مدیریتی بیمارستان به‌منظور رضایت‌مندی بیماران، چشم‌انداز و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی را ترسیم کرده‌ایم که امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان بتوانیم افق‌های نوینی از خدمت‌رسانی در حوزۀ درمان را در شهرستان تربت حیدریه شاهد باشیم.

,

بیمارستان 272 تخت‌خوابی امام حسین (ع) تربت حیدریه در تاریخ 29 مهرماه امسال با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح گردید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه