اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

سفرهای استانی رئیس جمهور نوری از امید را در دل‌ها زنده کرد/ با اتحاد مردم و مسئولان کشورمان از گردنه مشکلات اقتصادی عبور می‌کند

سفرهای استانی رئیس جمهور نوری از امید را در دل‌ها زنده کرد/ با اتحاد مردم و مسئولان کشورمان از گردنه مشکلات اقتصادی عبور می‌کند
راهبر با بیان اینکه با اتحاد مردم و مسئولان، کشورمان از گردنه مشکلات اقتصادی نیز عبور می کند، گفت: موانع و سنگ اندازی هایی که قبلا مانند چوبی لای چرخ تولید بوده امروزه در دولت سیزدهم شاهد برطرف شدن این موانع و رونق تولید هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت همراه به هرمزگان گفت: قطعا حضور کابینه دولت در استان باعث خیر و برکت فراوانی برای این دیار خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه عنوان کرد: همه آگاهیم کشور با توجه به تحریم های اقتصادی در وضعیت حاد قرار دارد؛ اما با این حال رییس جمهور مردمی با سفر به استان های مختلف قوتی قلبی برای مردم می شود.

سفرهای استانی رییس جمهور نوری از جنس امید را در کشور منور ساخته است

راهبر ادامه داد: حضور سرزده رییس جمهور در میان مناطق محروم که کمتر مسئولی به آنجا سفر کرده نشان دهنده تحقق وعده های انتخاباتی حجت الاسلام ابراهیم رییسی است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم مردمی است، مطرح کرد: امروز شاهد این هستیم که مرد و زن، پیر و جوان، فقیر و غنی همه و همه بدون هیچ پرده و مانعی راحت می توانند با مسئولان کشوری و ریاست جمهور صحبت و درد و دل کنند یک نوع ارتباط که در نوع خود خاص و پر امید است.

عالم اهل سنت جنوب کشور با بیان اینکه سفرهای استانی رییس جمهور نوری از جنس امید را در کشور منور ساخته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز یک سال از عمر دولت سیزدهم نمی گذرد؛ اما رییس جمهور چهاردهمین سفر استانی خود را نیز به پایان رساند و تحقق وعده ای که حجت الاسلام رییسی گفته است برای مردم آمده ام را می توان در این دولت مردمی به عینه مشاهده کرد.

در استان هرمزگان استاندار و فرماندارانی انتخاب شده اند که مرد میدان عمل هستند

راهبر افزود: در ماه های اخیر شاهدقرارگیری افراد انقلابی و دردمند در کابینه دولت هستیم و در استان هرمزگان استاندار و فرماندارانی انتخاب شده اند که مرد میدان عمل هستند.

وی با بیان اینکه با اتحاد مردم و مسئولین؛ کشورمان از گردنه مشکلات اقتصادی نیز عبور می کند، گفت: موانع و سنگ اندازی هایی که قبلا مانند چوبی لای چرخ تولید بوده امروز شاهد برطرف شدن این موانع و رونق تولید هستیم.

امام جمعه بندرلنگه با تاکید بر اینکه امروزه شیعه و سنی از روی کار آمدن حجت الاسلام رییسی خرسند هستند، اظهار کرد: اتحاد شیعه و سنی برای روی کار آمدن دولت کریمه حجت الاسلام رییسی و مشارکت پر شور در انتخابات مانند خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام است.

سفرهای استانی رئیس جمهور باعث شناسایی ظرفیت های مختلف هر استان می شود

راهبر مطرح کرد: رییس جمهور با سفر به استان های مختلف علاوه بر اینکه باعث ایجاد امید در دل مردمان مختلف می شود باعث شناسایی ظرفیت های مختلف هر استان برای رفع مشکلات همان استان می شود؛ امیدواریم باحضور در هرمزگان که دارای بنگاه های اقتصادی و تجاری فراوانی بوده در راستای حل مشکلات و معیشت و بیکاری جوانان این استان به کار گیری شود.

وی خاطر نشان کرد: با کمک خداوند و عزم جدی مسئولان تا سال ۱۴۰۱ ان شاالله شاهد بر طرف شدن مشکلات اقتصادی کشور نیز خواهیم بود زیرا این دولت در عمل و نه در حرف در ماه های اخیر ثابت کرده است که نمونه عینی آن وادرات واکسن بوده که امروزه شاهد کاهش مرگ و میرهای کرونایی هستیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
, سفرهای استانی رییس جمهور نوری از جنس امید را در کشور منور ساخته است, سفرهای استانی رییس جمهور نوری از جنس امید را در کشور منور ساخته است,
,
,
,
,
,
,
,
, در استان هرمزگان استاندار و فرماندارانی انتخاب شده اند که مرد میدان عمل هستند, در استان هرمزگان استاندار و فرماندارانی انتخاب شده اند که مرد میدان عمل هستند,
,
,
,
,
,
,
,
, سفرهای استانی رئیس جمهور باعث شناسایی ظرفیت های مختلف هر استان می شود, سفرهای استانی رئیس جمهور باعث شناسایی ظرفیت های مختلف هر استان می شود,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه