اخبار داغ

معضلی که ریشه دواند؛

رشد قارچ‌گونه استفاده غیرمجاز از برق در فردیس/ گلایه تمام نشدنی مردم از خاموشی معابر

رشد قارچ‌گونه استفاده غیرمجاز از برق در فردیس/ گلایه تمام نشدنی مردم از خاموشی معابر
این روزها شهروندان فردیس درباره پروسه طولانی تعویض چراغ معابر و کوچه ها و خاموشی ها گلایه دارند و از طرفی استفاده غیرمجاز از برق هم قوز بالاقوز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها شهروندان فردیس درباره پروسه طولانی تعویض چراغ معابر و کوچه ها و خاموشی ها گلایه داشته و از سرقت های ناشی از این معضل و تجمع معتادان ناراضی هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

بر اساس اعلام مدیر توزیع نیروی برق این شهرستان کماکان الزام برای شریان ها و بلوارهای اصلی مبنی بر یک در میان روشن بودن چراغ ها وجود دارد اما کوچه ها و معابر فرعی چنین شرایطی را ندارند. 

,

داداشی به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ برای تمامی تیرهای چراغ برق استعلام معبر گرفته می شود و هنگام نصب در پیاده رو تعبیه خواهند شد اما بعضا طرح های توسعه شهری وضعیت را تغییر می دهد. 

,

مطالبق قانون هزینه جابجایی تیرهای برق را شهرداری باید تقبل کند، شهرداری با انعقاد قراردی با پیمانکار می تواند نسبت به جابجایی شبکه اقدام کند و ما هم آماده همکاری با این مجموعه هستیم. 

,

استفاده دستفروش های غیر مجاز از برق در کانال فردیس هم موضوعی است که داداشی درباره آن می گوید؛ برق های غیر مجاز جمع آوری می شود و بازرسی های مستمرد درباره آن انجام خواهد شد. 

,

کاهش ۲ درصدی استفاده غیر مجاز از برق در فردیس نشان می دهد جمع آوری زیادی در شبکه انجام شده است و شاخص آن تفاوت برق دریافتی شهر و خروجی کنتورها خواهد بود. 

,

۱۰ هزار کیلووات ساعت برق غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در فردیس احیاء شده است اما دسترسی راحت به شبکه ها موجب شده اتصال شبکه های غیرمجاز همچنان زیاد باشد. 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه