اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

بصیرتِ مردم حربه‌های استکبار در جنگ رسانه‌ای را نقش بر آب کرد

بصیرتِ مردم حربه‌های استکبار در جنگ رسانه‌ای را نقش بر آب کرد
سامان ذاکردوست گفت: تنها راه مقابله با ترفندهای دشمنان در جنگ رسانه ای لزوم آگاهی و بصیرت بخشی به جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامان ذاکردوست، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن، نشانه ای از تحقق وعده الهی خداوند در قرآن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ذاکردوست ادامه داد: بنابراین هیچ غیرممکن نیست که در آینده ای نزدیک سیطره پوشالی استکبار متلاشی شده و از تاریخ حذف شود.

وی افزود: دولت مردان آمریکا از اوایل انقلاب با اشتباهات محاسباتی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی بودند که تاکنون موفق نشده اند.

ذاکردوست گفت: با گذشت سال ها از پیروزی انقلاب، دشمن هنوز هم به دنبال تکرار اشتباهات خود در منطقه است اما هوشیاری ملت با حضور در عرصه های مختلف تمام محاسبات آنها را به هم ریخته است.

این کارشناس تصریح کرد: امروز مهمترین ابزار دشمن جنگ رسانه‌ای است که در ماه‌ها و روزهای اخیر به اوج خود رسیده و روی آن هزینه میلیاردی نموده است.

ذاکردوست ادامه داد: در این جنگ دشمن در پی تغییر هویت و شخصیت "جامعه هدف" بوده و اعتقادات، باورها و ارزش های اساسی را مورد هجوم قرار می دهد.

وی افزود: این جنگ به صورت آرام شروع می شود و به صورت تدریجی به سمت جلو حرکت نموده، به گونه ای که بسیاری آن را تشخیص نمی دهند.

این کارشناس تاکید کرد: تنها راه مقابله با ترفندهای دشمنان در جنگ رسانه ای لزوم آگاهی و بصیرت بخشی به جامعه است.

ذاکردوست در خاتمه خاطرنشان کرد: این بصیرت در طول ادوار تاریخ انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه ها و فتنه های بیگانگان بیمه کرده است و دشمن از این مهم هراس دارد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه