اخبار داغ

فرماندار شهرستان فاروج تصریح کرد؛

لزوم برنامه‌ریزی و اقدام برای افزایش نشاط اجتماعی

لزوم برنامه‌ریزی و اقدام برای افزایش نشاط اجتماعی
ابوالحسن نجفی گفت: نشاط اجتماعی مسئله مهمی است که در شهر فاروج کمتر به آن پرداخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از فاروج، ابوالحسن نجفی، فرماندار فاروج در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده فاروج گفت: یکی از مباحثی که در شهرستان فاروج کمتر به آن پرداخته می‌شد و با شیوع کرونا در دوسال اخیر کمتر هم شده است، بحث مهم نشاط و تحرک اجتماعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی افزود: نشاط اجتماعی مسئله مهمی است  که نبود آن چالش های زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت و شاید یکی از دلایل آمارهای بالا نزاع و درگیری فقدان نشاط، پویایی و شادابی در جامعه است.

,

فرماندار فاروج اظهار داشت: نشاط اجتماعی، تحرک و پویایی جامعه مسئله بسیار مهی است که با کمی همت مدیران و متولیان امر و اجرای برنامه‌های متنوع جمعی، شاد و با حضور و مشارکت مردم به تدریج نشاط، شادابی و پویایی جامعه را به همراه خواهد داشت.

,

ابوالحسن نجفی با اشاره به این که، تکریم ارباب رجوع مسئله مهم دیگری است که مستقیما با روح و روان مردم در ارتباط است و می‌تواند موجب نارضایتی و ایجاد عصبانیت در مردم شود، خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان ادارات باید تا جایی که قانون اجازه داده کار مردم را انجام دهند و همیشه با صبر و متانت پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه