اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

نباید مرزهای فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود/ در جنگ رسانه‌ای باید ترفندهای مقابله با دشمن را بشناسیم

نباید مرزهای فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود/ در جنگ رسانه‌ای باید ترفندهای مقابله با دشمن را بشناسیم
عباس محمدیان گفت: امروز جاعلان روایت ها در جامعه زنگ خطر را به صدا درآورده‌اند و فیک نیوزها و کلاغ نیوزها میدان داری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور امروز شنبه در آئین سومین رویداد رسانه ای شهر که در گرمدره کرج برگزار شد، گفت: امروز در جمهوری اسلامی با خلاء روایت گری مواجه هستیم و رهبر معظم انقلاب هم به صراحت از جبهه رسانه گلایه کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدیان با اشاره به اینکه امام خامنه ای کلیدواژه های نقشه راه حرکت جبهه رسانه را بیان کرده اند، افزود: آیا منش رسانه ها به عنوان رهروی شهدا با رفتار و اعمال آنها همخوانی دارد؟ برای روایت درست و حقیقت باید از جان مایه بگذاریم همانگونه که شهدا از جان خود گذشتند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر روایت های ناب دفاع مقدس در تاریخ برای همیشه ماندگار شده، به برکت وجود شهدا است، امروز رسانه رسالت سنگین در پاسداری از حریم اسلام و ولایت را به دوش می کشد، اصحاب رسانه باید با عزم ملی، غیرت دینی و انقلابی برای تقویت نگاه مردم به انقلاب گام بردارند. 
,
 
,
محمدیان با اشاره به اینکه با توجه به آرمان های اصلی انقلاب، در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام نباید بگذاریم مرزهای فکر جامعه جولانگاه جاعلان روایت ها شود، تصریح کرد: امروز این عده زنگ خطر را به صدادرآورده اند، فیک نیوزها و کلاغ نیوزها در جامعه رسانه ای میدان داری می کنند. 
,
 
,
وی در ادامه گفت: سازمان بسیج رسانه وظیفه دارد جبهه رسانه تراز انقلاب را تشکیل دهد، موفقیت در حوزه تبیین آرمان های انقلاب نیازمند همت اصحاب رسانه و قلم به دستان است، امروز به دلیل کوتاهی رسانه ها فرزند دهه ۸۰ و ۹۰ انقلاب از آرمان ها فاصله گرفته است.
,
 
,
محمدیان با اشاره به اینکه باید ابزارها و ترفندهای مقابله با دشمن را بشناسیم، افزود: اگر رسانه ای دشمن شناس نباشد نمی تواند روشنگری کند، باید به جای جریان های سیاسی به نفع جریان انقلاب قلم بزنیم، رسانه هایی که امروز وابستگی سیاسی دارند مزدور هستند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: ذائقه انقلاب باید ترویج شود چرا که برکت انقلاب در فرهنگ اصیل آن است، هنجار شکنی بنیان خانواده ها، رواج فرهنگ های غربی و لابی گری ها ثمره کوتاهی جبهه رسانه است، به واسطه فلان حزب و گروه نباید اعتقاد و باور خود را فداکنیم، کارکرد رسانه را باید متفاوت دید. 
,
 
,
محمدیان تصریح کرد: امروز نباید از اختلاف سلیقه ها، اختلاف عقیده ساخت، بر این باور هستیم که کشورمان دستاوردهای بی پایانی دارد در نتیجه باید امید را به جامعه تزریق کنیم زیرا به اندازه کافی دشمنان یاس و ناامیدی را بیان می کنند، البته مطالبه گری نباید بر اساس انتقام جویی باشد. 
,
 
,
وی گفت: باید نقشه راه تحول جامعه رسانه را باید بر اساس ظرفیت بومی بازآرایی کرد، رسانه های محلی می توانند مرجعیت اخبار را به دست بگیرند و تاثیرگذاری بیشتری نسبت به رسانه های میلیاردی دارند، در شبکه سازی رسانه های محلی در افق ۱۴۰۱ توجه ویژه ای خواهد شد. 
,
 
,
محمدیان افزود: اولین کنگره ملی رسانه های انقلاب را در کشور برگزار می شود، آنچه امروز نیاز جامعه است در رسانه خلاصه می شود اما آیا رسانه ها به این باور رسیده اند که می توانند جریان ساز باشند و استقلال نسبی داشته باشند؟ نجیب ترین جامعه تاثیرگذار عکاسان و خبرنگاران هستند. 
,
 
,
رئیس بسیج رسانه در خاتمه خاطرنشان داشت: امروز متاسفانه دین داری در جامعه رنگ عوض کرده است در نتیجه باید عقب افتادگی های "ترویج فرهنگ شهدا" را جبران کنیم، ۱۶۰ شبکه رسانه بیگانه به پمپاژ اطلاعات در کشورمان پرداخته و جریان معارض رسانه های صهیونیستی در کشور فعال است. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه