اخبار داغ

استاندار مرکزی:

تمام تلاش دولت بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها متمرکز شده/ ضرورت ایجاد هم افزایی دستگاه های فرهنگی برای جبران خلاء های آموزشی و تربیتی

تمام تلاش دولت بر آموزش حضوری مدارس و دانشگاه ها متمرکز شده/ ضرورت ایجاد هم افزایی دستگاه های فرهنگی برای جبران خلاء های آموزشی و تربیتی
مخلص الائمه گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در محل مصلی بیت المقدس اراک گفت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موارد بستری و شیوع کرونا روند افزایشی به خود پیدا کرده و این مسئله در استان محسوس است و در مورد سویه جدید بیماری کرونا متاسفانه به غیر از ۴ شهرستان کلیه شهرستان ها درگیر شده اند که پیش بینی شرایط دشوارتری در روزهای آینده را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: ۲۵ درصد از مردم استان مرکزی دوزسوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند که پیش بینی میکنیم استقبال در روزهای آینده قابل توجه تر باشد چراکه با توجه به زمان و نوبت تزریق دوز سوم بسیاری از افراد در روزهای آینده این استقبال را پیش بینی می کنیم.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: در ایام پیش رو پرهیز از تجمعاتی که در آنها دستورالعمل های بهداشتی نادیده گرفته می شود یک ضرورت مهم است و در برنامه های پیش رو باید برنامه ها به گونه ای برگزار شوند که الگو به مردم معرفی شود.

,

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن جدی تربیت و پرورش نسل جوان و نوجوان است که متاسفانه این دوسال با آسیب های جدی همراه بود و مشکلاتی برای آن ایجاد شده که شورای فرهنگ عمومی در این راستا کمک و یاری دهد.

,

مخلص الائمه اضافه کرد: ظرفیت های بسیار خوبی در استان مرکزی برای تربیت و آموزش نوجوانان وجود دارد که می تواند به کمک آموزش و پرورش بیاید و شورای فرهنگ عمومی استان باید این هم افزایی را محقق کند.

,

وی خاطر نشان کرد: لازم است از سایر ظرفیت های استانی برای پر کردن خلاء های آموزش و پرورش استفاده شود و بسیج به عنوان یک مجموعه کارآمد و توانمند در همه بخش ها ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید از آنها در این راستا به خوبی استفاده کرد و تمام تلاش دولت برای برگزاری حضوری مدارس و دانشگاه ها پای کارآمده و همه دستگاه ها باید دولت را در این راستا یاری دهند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه