اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبرداد؛

آموزش بیش از ۱۷ هزار نفر دوره مهارت‌آموز در زنجان/ تطبیق برنامه‌های آموزشی باسیاست‌های اشتغال در دولت

آموزش بیش از ۱۷ هزار نفر دوره مهارت‌آموز در زنجان/ تطبیق برنامه‌های آموزشی باسیاست‌های اشتغال در دولت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از آموزش بیش از 17 هزار نفردوره مهارت‌آموز در زنجان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی براساس سیاست‌های اشتغال در دولت در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آموزش‌های مهارتی و مؤلفه‌های آن، اظهار کرد: کیفیت آموزش‌های مهارتی بستگی به این دارد که با نیازهای بازار کار تناسب داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی در فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، ابراز کرد: آموزش مهارت به کار جویان در بخش شهری و روستایی، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، لایه‌های مختلف اجتماعی مانند سکونت‌گاه های غیررسمی، آموزش به زندانیان، توانمندسازی سربازان وظیفه انجام می‌شود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به بحث آموزش در صنایع و صنوف، تصریح کرد: ارتقا مهارت شاغلین بنگاه‌های اقتصادی یکی از وظایف ما است.

,

وی با بیان اینکه این دو وظیفه در کنار هم نیاز به حمایت مسئولان استانی برای توسعه کمی و کیفی مهارت‌های آموزشی مهارتی که در دو بخش دولتی و غیردولتی دارد، تصریح کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌مان را باسیاست‌های توسعه اشتغال دولت منطبق کنیم.

,

انصاری با اشاره به ارتقا بهره‌وری به‌خصوص در بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف، بیان کرد: توانمندسازی نیروی انسانی یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش بهره‌وری بنگاه‌ها اقتصادی است.

,

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های ما با توجه‌ به رصدهایی که انجام شده یک‌ساله محقق شده است، افزود: مهم‌ترین موضوع بررسی اثرگذاری آموزش‌های مهارتی است که در استان برگزار شده است.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به میزان آموزش‌های داده شده توسط این اداره کل، خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار نفردوره از دوره‌های آموزشی در بخش دولتی و غیردولتی استفاده کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه