اخبار داغ

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک خبر داد:

افتتاح زیرگذر مقاومت شاید تا پایان بهمن ماه!/ بارندگی ها باعث تاخیر در پروژه شد

افتتاح زیرگذر مقاومت شاید تا پایان بهمن ماه!/ بارندگی ها باعث تاخیر در پروژه شد
مرادی گفت: با کاهش بارندگی‌ها در روزهای اخیر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مقاومت با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در صدد هستیم پروژه تا پایان بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مرادی معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به تاخیر چند روزه پروژه به علت بارندگی ها، گفت: پس از تأخیر چند روزه‌ای که به علت بارندگی‌ها در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مقاومت شهر اراک ایجاد شد، بار دیگر فعالیت‌های عمرانی از سر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: با کاهش بارندگی‌ها در روزهای اخیر اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح مقاومت با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در صدد هستیم پروژه تا پایان بهمن‌ماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

,

مرادی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح مقاومت حلقه‌ای از یک زنجیره است که رینگ اصلی شهر محسوب می‌شود، یادآورشد: این پروژه از میدان صنعت آغاز شده و در آینده به میدان بسیج واقع در سردشت اراک ختم خواهد شد.

,

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با تکمیل این رینگ حجم زیادی از بار ترافیکی شهر کاهش خواهد یافت و در بهبود کیفیت هوای شهر و کاهش آلودگی‌ها تأثیر بسیاری خواهد داشت، علاوه بر آن با اجرای این پروژه دسترسی ساکنان شهرک‌های واقع در شمال شهر شامل کوی الغدیر، کوی حمید و کوی بعثت نیز تسهیل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه