اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری:

مطالبه معلمین کاملا به حق است/ رتبه‌بندی فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد

مطالبه معلمین کاملا به حق است/ رتبه‌بندی فرهنگیان در دستور کار قرار گیرد
فرحناز قائد امینی گفت: مطالبه معلمین کاملا به حق است چرا که آن‌ها با هر سختی مقابله کردند که دانش‌آموزان از آموزش جا نمانند، برخی از فرهنگیان ما در مسیرهای سخت و صعب‌العبور خدمت می کنند، برخی از آن‌ها در بحث کرونا زودتر از بقیه ورود کردند و از هر فرصتی برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:  آموزش و پرورش همانند مابقی اقشار جامعه در دو سالی که درگیر کرونا شده بود، آموزش خود را لحظه ای قطع نکرد و با همکاری که دیگر دستگاه ها با ما داشته اند موجب شد مشکل حادی در این خصوص نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی با اشاره به اینکه کنکور ۱۴۰۱ به شکل قبل برگزار می شود و تغییری در آن ایجاد نمی شود تصریح کرد: دروس عمومی برای دانش آموزان بسیار مهم است و باید به گونه ای برخورد شود که ارزش دروس عمومی در بین دانش آموزان بالا رود.
,
قائدامینی در خصوص رتبه بندی معلمان اظهار کرد: لازم است آموزش های لازم به معلمین داده شود و پس از آن همکاران فرهنگی را بر اساس شایستگی رتبه بندی کنیم.
,
وی افزود: مطالبه معلمین کاملا به حق است چرا که آن ها با هر سختی مقابله کردند که دانش آموزان از آموزش جا نمانند، برخی از فرهنگیان ما در مسیرهای سخت و صعب العبور خدمت می کنند، برخی از آن ها در بحث کرونا زودتر از بقیه ورود کردند و از هر فرصتی برای آموزش دانش آموزان استفاده کردند.
,
قائد امینی  با اذعان بر اینکه اعتقادم بر این است که پایه تحصیل هرچقدر بالاتر رود کار معلمین آسان تر است یادآور شد: معلمین ما آموزش های عمومی را انجام می دهند و همه تلاش خود را می کنند تا دانش آموز را وارد دانشگاه کنند.
,
وی  با اشاره به اینکه هر اتفاقی در جامعه بیافتد زیر بنا آن معلم است خاطر نشان کرد: هرکجا معلم خوب داشته داشته باشیم کمبودها به چشم نمیخورد، اگر بخواهیم جامعه خوب و توسعه پایدار داشته باشیم باید معلم خوب هم تربیت کنیم.
,
قائد امینی عنوان کرد: معلمان باید از لحاظ علمی تغذیه و از لحاظ اقتصادی باید تامین شوند تا آرامش داشته باشند و بتواند جامعه را از این طریق بسازند.
,
وی با تاکید بر اینکه خواسته معلم ما کاملا به جا و برحق است گفت: مسئولین باید معلمان را دریابند و باید به گونه ای باشند که مشکلات زندگی آن ها کم شود.
,
قائدامینی در بخش دیگر صحبت های خود به ویروس امیکرون اشاره کرد و گفت: امیکرون ویروسی شبیه آنفولانزا دارد که در مدارس ما یک نفر تاکنون به این ویروس مبتلا شده است.
,
وی ادامه داد: به تاکید مرکز بهداشت استان، هیچ کدام از دانش آموزان مبتلا به کرونا ناشی از مدارس نبوده و به واسطه حضور در مدرسه این مسئله پیش نیامده  بلکه در جاهای دیگر به کرونا مبتلا شده است.
,
قائد امینی عنوان کرد: در دوران کرونا تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم،مدارس شلوغ تقسیم بندی شد، تهویه هوا خریداری و در نهایت هر کمکی انجام شد  که کمترین آسیب را در مدارس داشته باشیم.
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر آموزش در  تمامی مدارس ما به صورت حضوری است گفت: برخی مدارس به خاطر کمی جمعیت هر روز و مدارسی که تعداد آن ها بالا است ۲ روز در هفته در مدرسه حضور پیدا می کنند و مابقی ایام هفته آموزش آن ها در فضای مجازی صورت می گیرد.
,
قائد امینی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت آیتم شاد به خوبی استفاده کرد  اذعان داشت: باید از آیتم شاد استفاده کرد چراکه برخی از تکالیف ممکن است در شاد باشد.  
,
وی با بیان اینکه در زمان کرونا افت تحصیلی خاصی در استان وجود نداشته است گفت: این استان افت تحصیلی کمی داشت و اگر افتی اتفاق افتاد با تلاش همکاران رشد پیدا کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه