اخبار داغ

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد خبرداد؛

انجام بیش از۱۳۰۰بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری یزد

انجام بیش از۱۳۰۰بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری یزد
معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از انجام بیش از ۱۳۰۰ بازدید نظارتی بر تأسیسات گردشگری استان طی نه‌ماهه گذشته از سال ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هما خورشیدی معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا تصریح کرد: در  ۹ ماهه گذشته از سال جاری، ۱۳۰۸ مورد بازدید به ‌منظور نظارت بر کار تأسیسات و مراکز گردشگری استان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

وی با اشاره به اینکه این نظارت‌ها توسط ناظرین اداره کل یا به ‌صورت مشترک و با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی انجام‌شده، ادامه داد: در این مدت ۸۰ مورد پلمب انجام‌شده که به دلیل غیرمجاز بودن واحد یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

,

خورشیدی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارت و بازدید از مراکز بین‌راهی شهرستان‌های استان در اولویت قرارگرفته و به مدیران تأسیسات گردشگری نیز تأکید شده نسبت به بازدید از واحدهای بین‌راهی و نمازخانه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

,

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با توجه به محدودیت ظرفیت‌های اقامتی در شهرستان‌ها و نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: اخذ تأییدیه بهداشتی، تمدید پروانه‌های بهره‌برداری و ساماندهی نیروها، پیگیری مشکلات واحدهای تعطیل‌شده به دلیل شیوع بحران کرونا و انجام اقدامات لازم جهت بازگشایی مجدد این واحدها از موارد مهم در دست بررسی و اقدام است.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه