اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در اقشار بسیج:

اردوهای راهیان نور حضوری می‌شوند/ پیش‌بینی اعزام ۲۰۰۰ نفر از خراسان شمالی به مناطق جنگی

اردوهای راهیان نور حضوری می‌شوند/ پیش‌بینی اعزام ۲۰۰۰ نفر از خراسان شمالی به مناطق جنگی
عین الله حاتمی با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی ها به این صورت است که اردوهای راهیان نور به صورت حضوری و مجازی اجرایی شود، گفت: بر همین اساس پیش بینی اعزام ۲ هزار نور به مناطق عملیاتی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین الله حاتمی، جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در اقشار بسیج ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی راهیان نور استان در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: اردوهای راهیان نور با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در حفظ و پاسداشت هویت ملی نقش به سزایی دارد.

وی ادامه داد: هدف این است که از گنجینه عظیم دفاع مقدس، جهت آشنایی دانش آموزان بهره گرفته شود و در واقع این فرهنگ مبنایی برای رشد یافتگی شخصیتی شان قرار گیرد تا این افراد در آینده به مدیران، مسئولان و خدمتگذاران صادق برای مردم تبدیل شوند.

حاتمی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا اردوی راهیان نور از اسفند ۹۸ تاکنون برگزار نشده است، ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع، امسال خواستار این بوده ایم که بخشی از اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت افراد در دستور اجرا قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور در سال جاری در دو قالب حضوری و مجازی در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: شرایط حضور دانش آموزان در پایه نهم و متوسطه دوم و دانشجویان و تعداد محدودی عموم مردم در دست بررسی قرار دارد.

حاتمی با اشاره به اینکه طبق اعلام راهیان نور کشور هر استان موظف شده که ۱۰ درصد از دانشجویان را برای اردوها اعزام کند، گفت: براین اساس تلاشمان بر این است که ۵۰۰ نفر سهمیه دانشجویی، یک هزار نفر سهمیه دانش آموزی و ۵۰۰ نفر سهمیه عموم مردم در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ها، خواستار پیگیری اعزام دو هزار نفر از خراسان شمالی در اردوهای راهیان نور هستیم که امید است با همکاری دستگاه های مختلف استان هزینه ها برای حضور در این اردو محقق شود.

حاتمی بیان داشت: این اردو برای گروه دانش آموزان دختر و پسر از ابتدای بهمن تا پنجم اسفند ماه ادامه دارد و برای دانشجویان نیز از اسفند ماه اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه