اخبار داغ

آیت الله سعیدی:

راهکار رفع بحران جمعیت پاسخ به شبهات مردم است

راهکار رفع بحران جمعیت پاسخ به شبهات مردم است
امام جمعه قم با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت رفع شود، گفت: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد اما تبلیغات شیطان طبع انسان‌ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در دیدار کمال حیدری معاون بهداشت وزیر بهداشت که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: هدف اهل بیت(ع) از زیارت نگاه کردن به ضریح، ذکر و نماز نبوده است بلکه این بزرگواران با زیارت به دنبال یک تحول در فرد و جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه مردم باید به دنبال زیارت معلوماتی را کسب و ولایت مداری خود را اعلام کنند، گفت: زیارت کادر درمان، زیارتی است که همراه با دغدغه برای رفع مشکلات و تقویت سلامت مردم است و اهل بیت(ع) این زیارت را دوست دارند. 
,
 
,
امام جمعه قم با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ابراز کرد: حضرت ام البنین شخصیتی بود که تواضع و ادب خود نسبت به اهل بیت(ع) را نشان داد و در این راه به احترام حضرت زهرا سلام الله علیها از نام خود که فاطمه بود صرفنظر کرد و خود را ام البنین می‌نامید که برای ما درس است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز با تبلیغات شیطان، تمام ارزش‌ها تبدیل به ضدارزش شده است، گفت: شیطان در مسیر عبادت خدا تمام چیزهایی که ارزش بود را با تبلیغات و رسانه‌های خود تبدیل به ضدارزش کرد و امروز ما در بحث جمعیت می‌بینیم که شیطان کاری کرده که قوه شهوانی انسان که برای تولید نسل قرار داده شده به ابزاری برای فساد و فحشا تبدیل شده است.
,
 
,
نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما باید شبهات و سؤالات مردم را پاسخ دهیم تا مشکلات فرهنگی بحث جمعیت حل شود، ادامه داد: طبع انسان ازدیاد نسل را دوست دارد ولی تبلیغات شیطان طبع انسان ها را به هم زده و از حالت فطری خارج کرده است و می بینیم که روز به روز آمار سقط جنین بیشتر می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه