اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

فراخوان طراحی آرم و لوگوی اختصاصی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل منتشر شد+پوستر

فراخوان طراحی آرم و لوگوی اختصاصی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل منتشر شد+پوستر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان طراحی آرم و لوگوی اختصاصی کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل خبرداد و گفت: علاقمندان تا ۱۳ بهمن ماه می توانند طرح های خود را به دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سبلان ما ، عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد از اعلام فراخوان طراحی آرم و لوگوی اختصاصی کنگره ملی شهدای استان اردبیل خبر داد و گفت: این فراخوان در راستای  مردمی برگزار کردن برنامه های کنگره ملی شهدای استان اردبیل ارائه شد تا همه علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت از سراسر کشور بتوانند  با ارائه طرح ها و ایده های خود در برگزاری این کنگره بزرگ نقش آفرینی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
 
,
وی در ادامه سخنان خود به مولفه های آرم  و لوگوی برگزیده  کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت: توجه به مولفه های دینی، مذهبی و  فرهنگ  و نمادهای بومی دارالارشاد اردبیل که نمایانگر اردبیل به عنوان دیار شهید پرور باشد ملاک طرح های برگزیده است.
,
 
,
رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات فراخوان طراحی نشان ویژگی کنگره ملی شهدای استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از بین طرح های ارسالی ۳۴ طرح برگزیده که به مرحله نهایی راه یافته اند در قالب نمایشگاه اختصاصی در اجلاسیه نهایی به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه  هر هنرمند می تواند ۳ اثر به دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ارسال کند، گفت: آثار ارسالی باید مطابق با نمادهای ایثار و شهادت بوده و قابلیت استفاده در مجامع علمی و بین‌المللی را داشته باشد و توانایی،تبدیل به آثار حجمی از جمله  مهر و تندیس را نیز داشته باشد.
,

, ,
بحرالعلومی به مهلت دریافت آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان از سراسر کشور می توانند آثار خود را تا ۱۳ بهمن ماه به دبیرخانه کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل  و پست الکترونیکی  Ard۳۴۰۰[email protected] ارسال و یا به نشانی مجازی Ard۳۴۰۰shahid در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.
, [email protected],
 
,
وی با بیان اینکه به صاحبان طرح های برگزیده اول تا سوم هدایای نقدی اهدا خواهد شد، گفت: نفر اول این فراخوان علاوه بر تندیس کنگره و لوح افتخار مبلغ سی میلیون ریال به نفر دوم بیست میلیون ریال، نفر سوم ده میلیون ریال  و به ۵ نشان منتخب نیز  هرکدام پنج میلیون ریال اهدا خواهد شد.
,
 
,
رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در پایان سخنان خود به تبیین اهمیت طراحی آرم و نشان ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل به صورت مردمی و در قالب فراخوان پرداخت و گفت: این فراخوان به عنوان اولین اقدام عملی و میدانی در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل  علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه هنری، دانشجویان و جوانان جویای نام در حوزه طراحی را نیز به چالش می کشاند تا با بهره گیری از درون مایه های فکری و مذهبی خود آثار هنری زیبا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور خلق کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه