اخبار داغ

هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور

هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرهای کشور
دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران ضمن هشدار درباره وضعیت بودجه حمل و نقل عمومی در شهرها گفت: توجه به حمل و نقل عمومی، تحقق شعار عدالت خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در بیست و هشتمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار داشت: تقریباً همه افرادی که امروز در این جلسه حضور دارند تازه منصوب هستند و آماده برای تحول در شهرهای خود در حوزه‌های مربوطه‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: شرایط بی‌نظیری در زمینه همدلی و هماهنگی در مدیریت اجرایی کشور در حوزه‌های شهری،‌ دولت و مجلس ایجاد شده و ان‌شاءالله این مسئله سبب تسریع در تحقق اهداف اصلی و ارائه بیشتر خدمات به شهروندان خواهد شد.
,
 
,
شفیعی ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات شهری مسئله حمل و نقل عمومی و ترافیک است و این موضوع نه تنها در ایران بله در بسیاری از کلان‌شهرهای دنیا هم دغدغه محسوب می‌شود، لذا همه باید کنار هم اقداماتی مؤثر جهت رفع و کاهش این دغدغه انجام دهیم.
,
 
,
در ادامه این نشست،  سید احسان متولیان دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار داشت: تأمین بودجه کلان‌شهرها به دلیل محدودیت‌های دولت در منابع مالی با مشکلاتی مواجه شده است و متأسفانه مواردی از بودجه شهرداری‌ها در بودجه 1401 حذف شده است.
,
 
,
دبیرکل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران تصریح کرد:‌ در این جلسه از همه نمایندگان کلان‌شهرها  خواهش می‌کنم زمانی که به شهرهای خود بازگشتند از پتانسیل‌های نمایندگان استانی استفاده کنند تا این بخش‌ها فعال شود و ان‌شاءالله شاهد بهبود وضعیت بودجه‌ای شهرها باشیم.
,
 
,
متولیان بیان داشت: دولت جدید شعار عدالت اجتماعی را داشته و موضوع حمل و نقل عمومی یکی از مباحث اصلی در تحقق شعار عدالت اجتماعی است.
,
 
,
وی گفت: اگر به همین نحو که اکنون بودجه 1401 درنظر گرفته شده بسته شود، به اصل عدالت ا جتماعی و حمل و نقل عمومی آسیب وارد خواهد شد و شهرداری‌ها مجبور خواهند بود با دست خالی مجبور به کار در حوزه حمل و نقل شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: فارس
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه