اخبار داغ

تیم وزنه‌برداری جوانان و تیم نوجوانان با دو سه ماه اردو نمی‌توانند شایستگی خود را نشان دهند

علی حسینی: وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند/ وضع نامعلوم فدراسیون باعث تعطیلی اردو شد

علی حسینی: وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند/ وضع نامعلوم فدراسیون باعث تعطیلی اردو شد
سرمربی تیم نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری گفت: به دلیل وضع نامعلوم فدراسیون، وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید علی حسینی سرمربی تیم نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری درباره شرایط اردو اظها داشت: هم اکنون اردبیل هستم و کارهای هیئت استان اردبیل را پیش می‌برم. انشالله تا چند وقت دیگر مسابقات جوانان جهان را داریم و با همت استاندار اردبیل و کشت و صنعت مغان اردوی خوبی برگزار کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با اتفاقاتی که در فدراسیون افتاده و نامعلوم بودن وضع آن، زحماتمان بی‌ثمر بود و جوانانی که رکوردهای خوبی داشتند به حال خود رها شده‌اند.

,

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان بیان کرد: وزنه برداری به لحاظ تغذیه، استراحت و سایر مسائل هزینه‌بر است و اگر یک ورزشکار جوان به لحاظ مالی نتواند خود را ساپورت کند، به مشکل برمی‌خورد.

,

علی حسینی با بیان اینکه وزنه‌برداران نزدیک مسابقات جهانی به حال خود رها شده‌اند، تصریح کرد: دو وزنه بردار به دلیل کرونا نیستند و مسابقات را یک سال به خاطر کرونا و یک سال هم به دلیل مسائل مالی نرفتند و با این شرایط در آینده نمی‌توانند در مسابقات با حریفان رقابت کنند.

,

سرمربی تیم نوجوانان و جوانان افزود: بنده مسئولیت هیئت وزنه برداری اردبیل را برعهده دارم و بازیکنان را در اردبیل تمرین دادم و مسعود محرابی کمک مربی بنده در تیم ملی جوانان درخواست داد اردوی جوانان تداوم داشته باشد، اما متاسفانه وضع نامعلوم فدراسیون باعث شد این اردو تداوم نداشته باشد.

,

وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: تیم جوانان و تیم نوجوانان با دو سه ماه اردو نمی‌توانند شایستگی خود را نشان دهند. امیدوارم به وضع تیم رسیدگی و اردوهای خوبی داشته باشیم تا تیم کشورمان در مسابقات سربلند باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه