اخبار داغ

او در عمل به ایران عشق داشت

صالحی امیری: یزدانی‌خرم برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود/ مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست

صالحی امیری: یزدانی‌خرم برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود/ مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: یزدانی‌خرم به واقع برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک پس از شرکت در مراسم بزرگ‌‌داشت مرحوم محمدرضا یزدانی‌خرم، مدیر توان‌مند ورزش ایران اظهار داشت: این فقدان و ضایعه سنگین را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور تسلیت می‌گویم. مرحوم یزدانی‌خرم ویژگی‌های ممتازی داشت؛ او به معنی واقعی یک انسان دین‌مدار بود و صداقت خاصی داشت. او معرفت‌گرای واقعی بود و فضیلت داشت. یزدانی‌خرم در عمل به ایران عشق داشت و تلاش می‌کرد پرچم ایران را همه‌جا به اهتزاز دربیاورد. او به اهل بیت، مخصوصا حضرت زهرا (س) عشق و ارادت بسیاری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان داشت: پریروز او برای برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا (س) با من تماس گرفت و از من خواست که چنین مراسمی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شود؛ اما باور نداشتم او زودتر از ولادت حضرت زهرا (س) به ایشان ملحق شود. یزدانی‌خرم به واقع برای ورزش ایران یک تکیه‌گاه و پدر بود.

,

صالحی‌امیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا درباره خاطره‌ای از آن مرحوم عنوان داشت: ۲ هفته پیش به جمع موتلفه اسلامی برای بحث‌های ورزشی دعوت شدم و یزدانی‌خرم هم در آن نشست حضور داشت. او با این سن‌وسال مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست و این مسئله برایم عجیب بود. من در برابر پرسش‌های او تحلیل داشتم و تشریح می‌کردم. او حافظه ذهنی بسیار قوی‌ای داشت اما در عین حال مثل یک پدر آدم معتدلی بود و هرگز افراط و تفریط نداشت.

, صالحی‌امیری در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا درباره خاطره‌ای از آن مرحوم عنوان داشت: ۲ هفته پیش به جمع موتلفه اسلامی برای بحث‌های ورزشی دعوت شدم و یزدانی‌خرم هم در آن نشست حضور داشت. او با این سن‌وسال مسائل ورزشی را با جزئیات کامل، ریز و دقیق می‌دانست و این مسئله برایم عجیب بود. من در برابر پرسش‌های او تحلیل داشتم و تشریح می‌کردم. او حافظه ذهنی بسیار قوی‌ای داشت اما در عین حال مثل یک پدر آدم معتدلی بود و هرگز افراط و تفریط نداشت.,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه