اخبار داغ

پایان چشم انتظاری ۴۰ ساله مادر شهید کرجی + فیلم

پایان چشم انتظاری ۴۰ ساله مادر شهید کرجی + فیلم
مادر شهید خسرو قادری قمصری یکی از مادران البرزی است که چشمانش پس از ۴۰ سال با دیدن پیکر مطهر فرزندش روشنی یافت و توانست برای آخرین بار جگرگوشه‌اش را در آغوش بفشارد و راهی سفر آسمانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روایت صبر و استقامت مادران مفقودالاثر روایتی توصیف نشدنی است که هیچ واژه‌ای نمی‌تواند گویای آن باشد، مادرانی که سال‌ها در فراق فرزندان خود روزگار می‌گذرانند، ناله‌هایشان بوی انتظار می‌دهد و آنقدر قانع‌اند که حتی با تکه‌ای از استخوان‌ فرزندانشان آرامش می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

قصه دلتنگی مادر وقتی فرزند خود را تا درب منزل برای رفتن به جبهه بدرقه می کرد زبان نمی خواهد، اشک شده و روی چهره اش می نشیند.

, زبان نمی خواهد,

فرزندی که تفکر حسینی را در کلاس درس مادر آموخت و عشق به ولایت و میهنِ ذره ذره وجودش جایگاه ابدی یافت.

, فرزندی که تفکر حسینی را در کلاس درس مادر آموخت و عشق به ولایت و میهنِ ذره ذره وجودش جایگاه ابدی یافت.,

مادران شهدا با تأسی از حضرت ام البنین (س) فرزندانی تربیت نمودند که در مسیر حق، گرانبهاترین گوهر وجودی خویش را در طبق اخلاص نهاده و در راه حفظ انقلاب فدا کردند.

, مادران شهدا با تأسی از حضرت ام البنین (س) فرزندانی تربیت نمودند که در مسیر حق، گرانبهاترین گوهر وجودی خویش را در طبق اخلاص نهاده و در راه حفظ انقلاب فدا کردند.,

مادرانی که با عکس فرزند خود روزگار گذراندند، بر ایمان خود ثابت قدم ماندند و چشم انتظار شنیدن خبری از یوسف گم گشته خود نشستند و قلب شان بی تاب در فراغ عزیزانشان همواره می تپد.

, مادرانی که با عکس فرزند خود روزگار گذراندند، بر ایمان خود ثابت قدم ماندند و چشم انتظار شنیدن خبری از یوسف گم گشته خود نشستند و قلب شان بی تاب در فراغ عزیزانشان همواره می تپد.,
شهید خسرو قادری قمصری سال ۱۳۶۱ در پاسگاه زید منطقه شلمچه به شهادت رسید و از آن سال تاکنون اثری از پیکر مطهر این شهید به دست نیامد.
,
 
,
این شهید بزرگوار از پایگاه بسیج مقداد تهران عازم جبهه های حق علیه باطل شد. در سال ۱۳۶۱ در منطقه شرق بصره، عملیات رمضان مفقود شد که پس از ۳۹ سال مفقودی پیکر این شهید از طریق آزمایشDNA شناسایی شد.
,
 
,
, ,
 
,
پیکر تازه تفحص شده این شهید والا مقام پس از گذشت قریب به ۴۰ سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
,
 
,
مادری که ۴۰ سال دوری فرزند را به دیدار دوباره اش تحمل کرد و امروز بالاخره این فراغ به سرآمد و مادر توانست پیکر بی جان فرزند خود را در آغوش گرفته و آرام شود.
,
 
,
مادری که در تمام لحظات این ۴۰ سال منتظر شنیدن خبری از پسر خود بود و باور داشت که در نهایت برخواهد گشت. از این رو وقتی خبر شناسایی پیکر فرزند شهید خود را شنید، اشک شوق دیدار به سرآمد و رضایتی که انگار فرزند خود را دوباره متولد نموده است.
,
 
,
خانواده این شهید بزرگوار یکشنبه ۲۶ دی ماه در معراج الشهدا با پیکر شهیدشان وداع کردند.
,
 
,
طبق گزارش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک این شهید عزیز در چهارشنبه (۲۹ دی ماه) در رجایی شهر کرج برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه