اخبار داغ

بورس و فرابورس؛

فشار عرضه بر تقاضا، شاخص بورس را باز هم کاهشی کرد

فشار عرضه بر تقاضا، شاخص بورس را باز هم کاهشی کرد
شاخص کل بازار بورس امروز دوشنبه، ۲۷ دی‌ماه با چهار هزار و ۲۷۱ واحد کاهش، قرمز پوش به کار خود خاتمه داد و در نهایت در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی ایستاد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در معاملات امروز با وجود این‌که در ساعت اولیه روند بورس مثبت بود ولی با افزایش عرضه‌ها در ساعات پایانی با کاهش چهار هزار و ۲۷۱ واحدی سرخ پوش به کار خود خاتمه داد و در نهایت شاخص کل در جایگاه یک ‌میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی آرام گرفت.

همچنین شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۳۹۴ واحد کاهش به ۳۴۵ هزار و ۸۴ واحد قرار گرفت و شاخص قیمت با ۸۷۶ واحد افت رقم ۲۱۶ هزار و ۹۰۶ واحد را ثبت کرد و شاخص بازار اول، چهار هزار و ۱۵۵ واحد و شاخص بازار دوم، پنج هزار و ۴۱۱ واحد کاهشی شد.

در این روز کاری میانه هفته در بازار بورس، بیش از چهار میلیارد و ۵۷۶ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۲ هزار و ۷۴۷ میلیارد ریال داد و ستد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, همچنین شاخص هم‌وزن نیز با یک هزار و ۳۹۴ واحد کاهش به ۳۴۵ هزار و ۸۴ واحد قرار گرفت و شاخص قیمت با ۸۷۶ واحد افت رقم ۲۱۶ هزار و ۹۰۶ واحد را ثبت کرد و شاخص بازار اول، چهار هزار و ۱۵۵ واحد و شاخص بازار دوم، پنج هزار و ۴۱۱ واحد کاهشی شد.,
,
,

نمادهای، ایران خودرو، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس، سایپا، بورس کالای ایران، بورس اوراق بهادار تهران، سایر اشخاص بورس انرژی و پالایش نفت تبریز بالاترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس را ثبت کردند و در مقابل، ملی صنایع مس ایران، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی فناوران، شرکت سرمایه گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و پتروشیمی پردیس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص بورس به کار خود خاتمه دادند.

,

امروز فرابورس با سه واحد افزایش، بر روی کانال ۱۷ هزار و ۸۷۵ واحد ثابت ماند و حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۸ هزار و ۳۸۰ میلیون سهم به ارزش ۴۱۶ میلیارد تومان رسید.

, امروز فرابورس با سه واحد افزایش، بر روی کانال ۱۷ هزار و ۸۷۵ واحد ثابت ماند و حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۸ هزار و ۳۸۰ میلیون سهم به ارزش ۴۱۶ میلیارد تومان رسید.,

امروز نمادهای صنعتی مینو، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، بیمه اتکایی ایرانیان، بیمه سامان و بیمه پاسارگاد با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند و در مقابل سنگ آهن گهرزمین، پتروشیمی زاگرس، کلر پارس، جنرال مکانیک، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت لاوان و زغال سنگ پرورده طبس بیشترین تاثیر منفی بر شاخص فرابورس را ثبت کردند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه