اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

قتل مسلحانه زوج میانسال توسط فرد ناشناس در زاهدان

قتل مسلحانه زوج میانسال توسط فرد ناشناس در زاهدان
ابراهیم ملاشاهی از قتل زن و شوهری میانسال توسط فرد مسلح ناشناس در خیابان سیستانی زاهدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم ملاشاهی در گفتگو با عصرهامون بیان کرد: ساعت ۲۲:۲۰ یکشنبه شب در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه با اجساد مردی ۵۷ ساله و همسر ۵۱ ساله اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورت مشهود بود رو به رو و در بررسی ها مشخص شد عروس آنها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچسان تصریح کرد: در تحقیقات از دیگر ساکنان منزل (یک پسر و ۳ دختر مقتولان) مشخص شد که فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، پس از ورود به داخل منزل با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت زیورآلات ساکنان را داشته با داد و فریاد اهالی به سمت آنها شلیک و پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح ساختن عروسشان سوئیچ خودروی پژو پارس آنها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط متواری میشود.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به انتقال سریع فرد مجروح شده به بیمارستان خاطر نشان: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پس از وقوع این جنایت تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغازشد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه