اخبار داغ

ذوب‌آهن صفر - پرسپولیس ۳؛

جام حذفی فوتبال| صعود بی‌دردسر سرخ‌ها با فتح خانه گاندوها/ پرسپولیس - ذوب‌آهن؛ همان همیشگی!

جام حذفی فوتبال| صعود بی‌دردسر سرخ‌ها با فتح خانه گاندوها/ پرسپولیس - ذوب‌آهن؛ همان همیشگی!
دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس با برتری سرخ‌پوشان میهمان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس طی دیداری در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه - ۲۷ دی‌ماه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همان‌گونه که تیم‌های مهدی تارتار عموماً در برابر تیم فوتبال پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و مثل یک تیم از پیش بازنده در زمین حاضر می‌شدند، به نظر می‌رسید این دیدار هم دست کمی از دیدارهای پیشین نداشته باشد و در انتها نتیجه‌ای که روی اسکوربورد رفت، این گزاره را برای چندمین بار ثابت کرد.

,

در نیمه نخست سرخ‌پوشان برتری نسبی خود را بارها اثبات داشتند و توانستن دروازه گاندوهای اصفهانی را هم باز کنند. در نیمه دوم اما موج حملات شاگردان یحیی گل‌محمدی شدت یافت و با درخشش زوج وحید امیری - مهدی عبدی تیم پرسپولیس بارها رقیب خود را اذیت کرد و دروازه ذوبی‌ها را فرو ریخت.

,
در جریان دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، گل‌محمدی در نیمه دوم تشخیص داد وحدت هنانوف را به جای فرشاد فرجی وارد زمین کند. بازیکنان تاجیک پرسپولیس که دو ماه قبل به این تیم پیوستند، ابتدا به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها و در ادامه مشکلات در مجوز بازی، برای پرسپولیس بازی نمی‌کردند.
,

پرسپولیس با این پیروزی توانست به دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برسد و یک گام دیگر به قهرمانی در این مسابقات نزدیک شود.

,

ذوب‌آهن صفر
گل:

, ذوب‌آهن صفر, ذوب‌آهن صفر,
,

پرسپولیس ۳
گل: وحید امیری ۳۵ - مهدی عبدی ۶۷ و ۷۶

, پرسپولیس ۳, پرسپولیس ۳,
,
ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابنده‌لو.
,
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه