اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

ترابی: تصور برد 3 بر صفر را نمی‌کردیم/ حسینی: باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند

ترابی: تصور برد 3 بر صفر را نمی‌کردیم/ حسینی: باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند
بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل ذوب آهن صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس در مرحله یک هشتم جام حذفی موفق شد در یک بازی برتر ذوب آهن را در فولادشهر با 3 گل شکست دهد. بعد از این برد بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

*حسینی: باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند

, *حسینی: باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند, *حسینی: باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند,

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بازی کردن در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در اصفهان کار سختی بود اما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نتیجه خیلی خوبی هم گرفتیم.

,

وی در خصوص گلایه‌های گل‌محمدی از شرایط بازیکنان پرسپولیس گفت: همیشه گفته‌ایم متأسفانه شرایط ما خوب نیست. بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند اما از باشگاه انتظار داریم کارها را درست انجام داده و به وظایفش عمل کند. متأسفانه بچه‌ها را فراموش کرده‌اند. امیدوارم در این پنج روز و تا قبل از اتمام نیم‌فصل کارها درست پیش برود.  بازیکنان پرسپولیس نیازهایی دارند که امیدوارم برطرف شوند.

,

کاپیتان پرسپولیس در خصوص آرزویش برای سرخ‌پوشان و استقلال پس از حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا و دو تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها یعنی سپاهان و فولاد پاسخ داد: دیگر نمی‌شود برای پرسپولیس و استقلال آرزویی کرد. با این شرایط هیچ کاری نمی‌توان برای این دو تیم انجام داد. امیدوارم سپاهان و فولاد موفق باشند آنها باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند و مسئولان هم باید حداقل به این دو تیم کمک کنند تا از آسیا از نام ایران دفاع شود. استقلال و پرسپولیس خیلی راحت حذف شدند. کسی هم برخورد نمی‌کند. همین روند را در سال‌های آینده هم می‌بینید.

,

حسینی اضافه کرد: متأسفانه مشکل ما این است که مدام کار را گردن این و آن می‌اندازیم. همه در این وضعیت مقصرند. باشگاه، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش همگی مقصرند و باید درباره لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی می‌کردند. 6 ماه پیش همه می‌دانستند قرار است این دو تیم از آسیا حذف شوند اما هیچ اقدامی انجام نداده و فقط با هم دعوا کردند. همه مصاحبه کردند اما این کارها هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

,

وی در خصوص ادعای بیژن ذوالفقارنسب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مبنی براینکه این تیم امسال صددرصد در آسیا حضور خواهد داشت، پاسخ داد: باور کنید از هیچ چیز خبر ندارم. فقط می‌دانیم هیچ چیز سر جای خودش نیست.

,

کاپیتان پرسپولیس در خصوص شرایط زمین ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت:‌ این زمین خیلی خراب است. اگر بخواهیم حرفی بزنیم همه مصاحبه می‌کنند نه تنها در فولادشهر بلکه در خیلی از شهرهای دیگر هم وضعیت زمین همین است. هیچ تلاشی هم نمی‌کنیم دست کم برای سال آینده زمین خوبی داشته باشیم. همین روال سال آینده هم وجود دارد.

,

 

,

*نعمتی: می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمان شویم

, *نعمتی: می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمان شویم, *نعمتی: می خواهیم در جام حذفی و لیگ قهرمان شویم,

بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل ذوب آهن در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. از این مرحله جام حذفی هم صعود کردیم و امیدوارم بتوانیم مثل دو سه سال قبل در جام حذفی هم قهرمان شویم و بتوانیم هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان آسیا که نیستیم اما امیدوارم در این دو جام قهرمان شویم.

,

وی تصریح کرد: در جام حذفی شانس هم دخیل است زیرا حریفان با قرعه کشی مشخص می‌شوند اما امیدوارم این مرتبه بتوانیم جام حذفی را به دست بیاوریم و مثل لیگ این جام هم برای ما مهم است و بتوانیم جام حذفی را هم تقدیم هواداران کنیم.

,

بازیکن پرسپولیس با اشاره به شرایط بد زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: من قبلا به اصفهان آمده بودم و زمین خیلی خوب بود. نمی‌دانم در این چند سال با زمین چه کرده‌اند که این شرایط را پیدا کرده مثل زمین خاکی بود. حیف است که ذوب آهن تیمی با این امکانات که چندین سال است در لیگ برتر حضور دارد چنین زمینی داشته باشد این باشگاه منابع مالی دارد و امیدوارم به این زمین رسیدگی شود.

,

نعمتی در مورد مصدومان تیم پرسپولیس و فاصله کم مسابقات لیگ و برنامه فشرده مسابقات، گفت: مصدومیت داریم شرایط لیگ همین است و بعد از چند روز  تعطیلی استراحت می‌کنیم و برای دور برگشت آماده می‌شویم و با آمادگی کامل به مسابقات برمی‌گردیم. فاصله کم بازی‌ها نیاز به زیر ساخت‌های خوب دارد که این زیر ساخت‌ها را در لیگ کشورمان نداریم. دست سازمان لیگ هم بسته است زیرا باید مسابقات زود تمام شود و جام جهانی را سال آینده در پیش داریم. با این حال این شرایط برای ما خوب بوده در قطر هم در لیگ قهرمانان آسیا سه روز یکبار بازی می‌کردیم و اکنون 5 روز یکبار بازی می‌کنیم.

,

وی در مورد اینکه دوست دارد در خط دفاع بازی کند یا حمله گفت: فرقی نمی‌کند هرجا باشد بازی می‌کنم، مهم این است که تیم برنده شود.

,

 

,

*ترابی: تصور نتیجه 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن را نمی‌کردیم

, *ترابی: تصور نتیجه 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن را نمی‌کردیم, *ترابی: تصور نتیجه 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن را نمی‌کردیم,

مهدی ترابی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: واقعیت این است ذوب‌آهن را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم 3 بر صفر نتیجه‌ای است که شاید فکر آن را هم نمی‌کردیم اما با تمام تمرکز وارد بازی شدیم. تمام تلاش‌مان را به کار گرفته و خدا را شکر از موقعیت‌ها خیلی خوب استفاده کردیم. در نهایت به آنچه استحقاقش را داشتیم، رسیدیم.

,

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دیدارهای آتی این تیم مقابل عراق و امارات توضیح داد: قطعاً دیدارهای سختی است اما همه بچه‌ها یکدست بوده و آماده صعود به جام جهانی هستیم. اسکوچیچ و بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا پرچم کشورمان بالا نگه داشته شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه