اخبار داغ

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

زنجانی‌ها ۴ عنوان برتر المپیاد ملی مهارت را به دست آوردند

زنجانی‌ها ۴ عنوان برتر المپیاد ملی مهارت را به دست آوردند
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب ۴ عنوان برتر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سطوح شهرستانی و استانی برگزار و وارد مرحله کشوری شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ۳۹۰ نفر در مرحله شهرستانی این رقابت‌ها در استان زنجان ثبت‌نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۲۳ نفر غایب بودند و مسابقات مرحله شهرستانی با حضور ۲۶۷ نفر برگزار شد.

,

انصاری افزود: پس از برگزاری مرحله شهرستانی، ۷۹ نفر به مرحله استانی این رقابت‌ها راه یافتند.

,

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از برگزاری مرحله استانی این رقابت‌ها ۸ نفر در ۷ رشته مختلف از استان زنجان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافته بودند.

,

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات نیز حسب رشته‌ها در استان‌های مختلف برگزار شده بود، اظهار داشت: مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، امروز با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

,

انصاری خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب ۴ عنوان برتر شدند.

,

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مرحله کشوری رشته تراش cnc در استان کرمان برگزار شده بود، گفت: مهدی عنایتی در این رشته، موفق به کسب مدال طلا و رتبه اول کشور شد.

,

وی با بیان اینکه مرحله کشوری رشته فناوری و طراحی گرافیک در استان فارس برگزار شده بود، اظهار داشت: نیما سلمانی در این رشته، موفق به کسب مدال برنز و رتبه سوم کشور شد.

,

انصاری با بیان اینکه ۲ نفر از شرکت‌کنندگان زنجانی نیز موفق به کسب دیپلم افتخار (رتبه چهارم کشوری) شدند، خاطرنشان کرد: محمد پناهی و جمشید حسن‌لی به ترتیب در رشته‌های فرز cnc و لوله‌کشی و گرمایشی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.این مسئول افزود: مرحله کشوری مسابقات رشته‌های فرز cnc و لوله‌کشی و گرمایشی نیز به ترتیب در استان‌های کرمان و البرز برگزار شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه