اخبار داغ

خطر مسدود شدن تنها جاده دسترسی روستای آبرزگه و ایستگاه پمپاژ آب شهر لنده+تصاویر

خطر مسدود شدن تنها جاده دسترسی روستای آبرزگه و ایستگاه پمپاژ آب شهر لنده+تصاویر
تنها جاده دسترسی روستای آبرزگه و ایستگاه پمپاژ آب شهرلنده بر اثر طغیان دره فصلی در حال تخریب کامل است که باید هرچه سریعتر مسولان راهداری اقدامی در جهت ایمن سازی این جاده انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، بارندگی های چندهفته گذشته در سطح شهرستان لنده خسارات فراوانی به زیرساخت های کشاورزی و جاده ای وارد کرده است که نیازمند توجه ویژه اعتبارات حوزه حوادث غیرمترقبه استانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جاده ارتباطی روستای آبرزگه که تنها جاده ارتباطی به ایستگاه تامین آب شرب شهرلنده است متاسفانه به دلیل بارندگی های صورت گرفته و طغیان رودخانه فصلی کاملا خالی شده است و حتی آسفالت نیز در حال شکاف و خالی شدن است.

, فصلی ,

, ,

مردم روستای آبرزگه در  تماس با خبرنگار این پایگاه خبری خواستار توجه ویژه و فوری مسولان بخشداری موگرمون، اداره راهداری و آب و فاضلاب شهرستان برای ایمن سازی و استحکام بخشی جاده تا قبل از تخریب و انسداد کامل را خواستار شدند.

, موگرمون,

در طی سال های گذشته فرسایش خاک و تغییر مسیر دره های فصلی باعث شد تا زیرجاده هایی که در مجاورت دره های فصلی قرارگرفته اند خالی شود و همین امر نیز باعث به مخاطره افتادن جاده ها و حتی خطر قطع و مسدودسازی این جاده ها خواهد شد.

, فصلی ,

, ,

آنچه امروز مورد انتظار اهالی روستای آبرزگه از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده است بحث ایمن سازی و ساخت دیوار حفاظتی برای تنها جاده ارتباطی این روستا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه