اخبار داغ

رئیس سابق دانشگاه یزد اعلام کرد؛

دانشگاه یزد جزء ۸ دانشگاه برتر در سطح کشور/ به هیچ حزب و جناحی وابسته نبودم

دانشگاه یزد جزء ۸ دانشگاه برتر در سطح کشور/ به هیچ حزب و جناحی وابسته نبودم
برید لقمانی رئیس سابق دانشگاه یزد با اشاره به جایگاه هشتم رتبه این دانشگاه در سطح کشور، گفت: زمان مدیریت خود به هیچ حزب و جناحی در وابسته نبودم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، قاسم برید لقمانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه یزد با اشاره به اینکه شرایط زمان مدیریت من با کرونا با مشکلات بسیاری مواجه بود، گفت: اولین دانشگاهی که رسماً دانشگاه را با ورود کرونا تعطیل کرد، دانشگاه یزد بود و تصمیم درست و شجاعانه‌ای هم در این خصوص گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رئیس سابق دانشگاه یزد اضافه کرد: با شرایط کرونا که تجربه‌ای از آموزش مجازی نداشتیم و اینکه نمی‌شد آموزش را رها کرد، و با تلاش هایی که صورت گرفت تمام آموزش‌ها به آنلاین برگزار شد و یک‌لحظه دانشجویان به حال خود رها نشدند و آموزش را این طریق ادامه دادند.

,

وی با بیان اینکه حمایت از نهادهای دانشجویی با هر سلیقه و گرایش سیاسی را در زمان مدیریتم مدنظر قرار دادم، اضافه کرد: اگر حمایت ما گرایش خاصی را در برگیرد، ضربه زننده خواهد بود و سرمایه‌های نظام را از بین خواهد برد.

,

برید لقمانی خاطرنشان کرد: اهتمام به انتظارات رفاهی اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه یزد را طی این مدت دنبال کردیم که امیدواریم کارهای اثربخشی انجام داده باشیم.

,

رئیس سابق دانشگاه یزد ادامه داد: قرار گرفتن در ردیف 10 دانشگاه برتر کشور سیاست گذاری شده بود که در دول سال گذشته جز 8 دانشگاه برتر آموزشی در کشور قرار گرفتیم.

,

وی در پایان با بیان اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودم، گفت: برای ارتقا دانشگاه بزرگ یزد هر کاری از دستم برآید با جان و دل و با افتخار انجام خواهم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه