اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد؛

سطح همه جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده است/ حضور ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در شبانه روز گذشته

سطح همه جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده است/ حضور ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در شبانه روز گذشته
کیخسرو دستغیب گفت: بارش ها در سطح استان کرمانشاه متوقف شده اما به دلیل یخ زدگی فراگیر در سطح استان همه جاده ها لغزنده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای مواصلاتی اصلی در استان کرمانشاه مسدود نیست البته به دنبال بارش برف، تعدادی از راه های روستایی مسدود شده و عملیات بازگشایی آنها در دست اقدام است.

وی افزود: بارش ها در سطح استان کرمانشاه متوقف شده اما به دلیل یخ زدگی فراگیر در سطح استان همه جاده ها لغزنده است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

دستغیب از امداد رسانی به خودروهای گرفتار در راه های استان کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضور داشتند و خدمات امدادی و ترافیکی را به هم استانی ها ارائه دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم با توجه به لغزندگی سطح راه ها که بر اثر یخ زدگی ایجاد شده تا زمان عادی شدن شرایط، از هرگونه تردد در محورهای مواصلاتی خودداری کنند.

دستغیب تصریح کرد: رانندگان در صورت اجبار به سفر، وسایل نقلیه خود را از نظر مسائل فنی کنترل کنند و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند زیرا استفاده از آن الزامی است.

وی افزود: همچنین ضروری است که رانندگان در طول مسیر با توجه به کندی ترددها، از عجله و شتاب و ارتکاب تخلف خودداری و با رعایت آرامش و تمرکز رانندگی کنند و برای داشتن سفری ایمن به توصیه های نیروهای پلیس راه به طور ویژه توجه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه