اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران خبر داد؛

سرریز بودجه ۱۴۰۱ به حوزه حمل و نقل شهری پایتخت

سرریز بودجه ۱۴۰۱ به حوزه حمل و نقل شهری پایتخت
جعفر بندی شربیانی گفت: با توجه به فرسودگی و کمبود ناوگان، در بودجه ۱۴۰۱ به دنبال سرریز منابع بودجه به حوزه حمل و نقل شهری در کلانشهر تهران هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بندی شربیانی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با توجه به کاستی‌ها و اهمال‌های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی در کلانشهر تهران، شورای ششم بخشی از توان و تمرکز خود را روی تقویت این حوزه و جبران کم‌کاری‌ها متمرکز کرده است.

وی با مهم خواندن تقویت حمل و نقل عمومی در شهر تهران، گفت: حوادث رخ داده در ماه‌های اخیر در مترو تهران نشانگر ضعف و مشکلات موجود در این زمینه است که به خودی خود ضرورت هدایت هر چه بیشتر منابع بودجه‌ای به این حوزه را بیشتر روشن می‌کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به این ترتیب شورا در بودجه ۱۴۰۱علاوه بر الزام شهرداری به تزریق منابع بیشتر، از دولت تقاضا دارد با افزایش اعتبارات در این حوزه پشتیبانی بیشتری را به عمل آورد.

شربیانی عنوان کرد: البته با تلاش‌های صورت گرفته اورهال بخشی از واگن‌های مترو آغاز شده و در حال انجام است، همچنین اقدامات دیگری با هدف خرید چندین دستگاه اتوبوس و افزایش ناوگان اتوبوسرانی در حال انجام است.

وی بیان کرد: با توجه به نقش کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری در افزایش ترافیک و آلودگی هوا، مدیریت شهری کلانشهر تهران همه توان خود را برای جبران کاستی‌های این حوزه متمرکز کرده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به این ترتیب سال آینده شاهد سرریز بودجه به بخش حمل و نقل هستیم و بر تحقق این مهم تاکید داریم، چرا که در غیر اینصورت در بخش مترو با مشکل جدی در تامین قطعات و سرویس‌دهی مواجه خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه