اخبار داغ

رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه خبرداد؛

ابطال ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه

ابطال ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه
شمس الله امیری گفت: طی ماه گذشته ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان کرمانشاه ابطال شد که این‌ تعداد بی سابقه بوده به گونه ای که قبلا سالانه این تعداد پروانه کسب ابطال می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس الله امیری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بازار تلفن همراه به دنبال افزایش قیمت دلار دچار نا به سامانی هایی شد البته اکنون عرضه آن بهتر شده با این حال بازار تلفن همراه همچنان گرفتار رکود است.

وی  با بیان اینکه باید تامین تلفن همراه توسط واردات کنندگان در استان‌ها انجام شود، افزود: متاسفانه در استان کرمانشاه افراد در این راستا سرمایه گذاری نمی کنند که رکود بازار و گرانی تلفن همراه کاهش یابد.

رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه  خاطرنشان کرد: شیوع کرونا در این مدت، آسیب بسیار بدی به صنف موبایل فروشان وارد کرد و اکثر کسبه سرمایه های خود را از دست دادند.

امیری عنوان کرد: همچنین ادارات مالیات، تامین اجتماعی و بانکها هیچ کمکی به اصناف نکردند درحالی که اصناف همواره برای خدمات رسانی در عرصه های مختلف پیش قدم بوده اند.

وی گفت: طی ماه های اخیر شمار زیادی از کسبه صنف موبایل فروشان به دلیل معوق شدن کرایه واحدهای صنفی شان و چک های برگشتی دچار مشکل شدند و عده ای هم ورشکسته شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ ارگانی به صنف موبایل فروشان کمکی نکرده درحالی که قول داده بودند با توجه به شیوع کرونا خدماتی چون پرداخت تسهیلات بدون بهره و کسر مالیات را ارائه دهند.

 رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه افزود: طی ماه گذشته ۱۶ پروانه کسب در صنف موبایل فروشان ابطال شد که این‌ تعداد بی سابقه بوده به گونه ای که قبلا سالانه این تعداد پروانه کسب ابطال می شد.

امیری خاطرنشان کرد: اگر مسئولان به اصناف کمک کنند بازار فروش آنها رونق می گیرد با این حال تاکنون حمایت از اصناف محدود به وعده های لسانی بوده است.


انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه