اخبار داغ

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه:

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه رشد منفی داشته است

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه رشد منفی داشته است
امیر یاوری گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان کرمانشاه رشد منفی داشته است و اعمال نظرهای سلیقه‌ای موجبات فرار سرمایه‌گذاران از استان را فراهم آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر یاوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان این موضوع که سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان رشد منفی داشته است اظهار داشت: جاذبه بخش های دیگر بیشتر از کشاورزی بوده و این بخش نیازمند حمایت های ویژه با بسته های سرمایه گذاری و تسهیلات کم بهره است.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان با پتانسیل نیروی انسانی متخصص و مستقر در نزدیک ترین نقطه به محل سکونت کشاورزان توانسته است مسیر توسعه بخش کشاورزی در استان را هموار کند اما این خود به تنهایی کافی نیست و دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع نیز باید با همدلی و همراهی بیشتری پای کار بیایند.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از این موضوع که استاندار کرمانشاه حمایت از سرمایه گذاران را در بخشهای مختلف سرلوحه اقدامات دستگاههای اجرایی قرار داده است، اذعان داشت: بسترهای الکترونیکی لازم، مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی مستقر در دهستانها، نیروی انسانی متخصص و .. این سازمان را به عنوان پرچمدار تسهیل فرآیندهای کسب و کار کشاورزی در کشور معرفی نموده است و آمادگی لازم در تحقق اهداف توسعه ای استان را دارد.

این مقام مسئول بیان داشت: رکود اقتصادی و بیکاری حاکم در استان کرمانشاه جز با توسعه بخش کشاورزی مرتفع نمی گردد و باید در مسیر سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد، اما متاسفانه این مهم نه تنها اتفاق نیفتاده است بلکه اعمال نظرهای سلیقه ای و خلاف قوانین و مقررات موجبات فرار سرمایه گذاران از استان را فراهم آورده است.

یاوری با تاکید بر اینکه نگاه و خط قرمز برای همه ما انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ارزش‌ها عمل به وظیفه و دوری از دخالت در وظایف دیگران است، زیرا مشغول شدن به حواشی انسان را از وظیفه اصلی غافل می‌کند و دستگاههای متولی امر بیایند با جدیت مشکلات معیشتی و اقتصادی استان را برطرف نمایند نه اینکه در حیاط خلوت خود به دنبال عزل و نصب ها باشند که این موضوع به اعتماد مردم خدشه وارد می نماید و جایگاه مسئله مهم تعارض منافع را محکم‌تر می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه