اخبار داغ

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه:

مشکلی از نظر تأمین میوه شب عید در استان کرمانشاه وجود ندارد

مشکلی از نظر تأمین میوه شب عید در استان کرمانشاه وجود ندارد
ایرج صفایی با بیان اینکه مشکلی از نظر تامین میوه شب عید در استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: میوه پرتقال از استان مازندران و سیب درختی از استان ارومیه تامین خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: هماهنگی های لازم در راستای تامین و توزیع میوه تنظیم بازار در شب عید صورت گرفته و درصدد انتقال میوه ها به استان هستیم.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: مشکلی از نظر تامین میوه شب عید در استان کرمانشاه وجود ندارد.

صفایی تصریح کرد: میوه پرتقال از استان مازندران و سیب درختی زرد و قرمز از استان ارومیه تامین خواهد شد.

وی با بیان اینکه تامین میوه شب عید به قدر نیاز مصرفی استان کرمانشاه دیده شده، عنوان کرد: اطلاعات تکمیلی درباره چگونگی توزیع میوه شب عید توسط مراکز عرضه، در آینده اعلام خواهد شد.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه درباره آخرین وضعیت طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی، گفت: در حال حاضر در قالب طرح مذکور به جای برنج هندی، برنج تایلندی با نرخ ۱۲۵ هزار تومان به ازای ده کیلوگرم و تخم مرغ توزیع می شود البته ممکن است هفته آینده برنج هندی نیز با توجه به سهمیه تخصیص یافته به استان کرمانشاه وارد شود.

صفایی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، اگر اقلام بیشتری در قالب طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی اختصاص یابد، محدودیتی از نظر عرضه آن نداریم.

وی با بیان اینکه استقبال مردم کرمانشاه از طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی خوب بوده، افزود: همه درخواست ها در سامانه مذکور ثبت می شود و به فراخور ساعت انتخاب شده توسط مردم، تحویل خواهد شد.

وی افزود: تاکنون پنج تن برنج هندی و ۳۰۰ شانه تخم مرغ از طریق طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی در کرمانشاه توزیع شده البته برنج تایلندی هم از روز شنبه در سایت بارگذاری شده و قابل سفارش است.

صفایی خاطرنشان کرد: در صورتی که موجودی کالایی در انبارهای طرح توزیع هوشمند کالاهای اساسی به پایان برسد امکان ثبت‌نام فراهم نخواهد بود و کاربران پیغام ظرفیت تکمیل است را دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه