اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان یزد خبرداد؛

کشف۸۲درصد موتورهای مسروقه یزد

کشف۸۲درصد موتورهای مسروقه یزد
فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: حدود۸۲درصد موتورهای مسروقه در استان توسط نیروهای انتظامی استان کشف و ضبط می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در گفتگو با یزدرسا،با بیان اینکه حدود۸۲درصد موتورهای مسروقه در استان کشف و ضبط می شود خاطرنشان کرد: میزان سرقت موتور سیکلت در استان یزد در ۶ماه دوم سال نسبت به ۶ماه اول سال به شدت کمتر است که علت آن عدم استفاده کمتر افراد در این بازه زمانی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد: در ماه گذشته یک باند سرقت موتور سیکلت توسط پلیس آگاهی استان کشف و دستگیر شدند که این افراد موتورهای مسروقه را از استان خارج می کردند.
,
 
,
زینلی با اشاره به اینکه بیشترین نوع موتور سرقتی در استان یزد مربوط به موتورهای ۱۲۵و۲۰۰سی سی می باشد اظهار داشت: علت این موضوع استفاده بیشتر مردم از این نوع موتورسیکلت ها می باشد که باعث می شود شناسایی و کشف آن نیزسخت تر باشد.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در مورد علت های سرقت موتور سیکلت نیز تصریح کرد: دلایل متعددی برای این موضوع وجود دارد که مثلا برخی ازافراد با سرقت موتورسیکلت  برای جابه جایی از یک مکان به مکان دیگر برای انجام اعمال مجرمانه خود استفاده می کنند، دیگر قصد افراد سارق اوراق کردن این موتورسیکلت ها ، فروش و کسب درآمد می باشد و عده ای نیز به علت وضعیت بد اقتصادی این موتور سیکلت ها را سرقت و با تغییر رنگ از انها استفاده می کنند.
,
 
,
زینلی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از افراد، هر روز با موتورسیکلت های خود در میادین خروجی شهر حاضر و ازآنجا با وسائل نقلیه دیگر به محل کار خود اعزام می شوند گفت: مسئولان شهری می توانند با ایجاد پارکینگ ها یا جایگاههایی از سرقت این موتورسیکلت ها جلوگیری کنند که به طور حتم چنین اقدامی باعث کاهش حجم سرقت موتورسیکلت در شهر یزد خواهد شد.
,
 
,
زینلی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان یزد در پایان خاطرنشان کرد: صاحبان موتورسیکلت می توانند با نصب وسائلی مانند دزدگیر،Gpsو همچنین زنجیرچرخ محافظت بیشتری از موتورسیکلت های خود داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه