اخبار داغ

اومیکرون جولان می‌دهد؛

آمار نگران‌کننده از واکسیناسیون در کهگیلویه‌وبویراحمد/ کدام شهرستان‌ها به استقبال اومیکرون رفته‌اند؟

آمار نگران‌کننده از واکسیناسیون در کهگیلویه‌وبویراحمد/ کدام شهرستان‌ها به استقبال اومیکرون رفته‌اند؟
امار واکسیناسیون مقابله با کرونا در برخی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است که می تواند در آینده به یک چالش جدی در استان تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به تفکیک شهرستان ها منتشر شد که نشان از پیشتازی شهرستان دنا در واکسیناسیون جامعه هدف خود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

طبق آخرین وضعیت همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید شهرستان دنا با 92 درصد افراد واکسینه شده، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و بعد از آن شهرستان های بهمئی و گچساران قرار دارند.

,

نکته جالب توجه و البته نگران کننده آمار واکسیناسیون در شهرستان های بویراحمد، مارگون و کهگیلویه است که تنها حدود 32 درصد از جامعه هدف واکسینه شده اند.

,

, ,

همچنین در نوبت دوم واکسیناسیون نیز شهرستان دنا با 94 درصد بیشترین آمار افراد واکسینه شده را به خود اختصاص داده است و باز هم شهرستان های گچساران و بویراحمد به همراه کهگیلویه کمترین میزان افراد واکسینه شده را دارند.

,
عدم استقبال دانش اموزان در سه شهرستان بزرگ استان یعنی بویراحمد، کهگیلویه و گچساران نسبت به واکسیناسیون در نوع خود جالب و البته نگران کننده است که در شهرستان های با بیشترین جمعیت دانش اموز، کمترین میزان واکسیناسیون را شاهد هستیم.
,
نکته دیگر این است که میانگین درصد افراد واکسینه شده در نوبت اول حدود 94 درصد و در نوبت دوم حدود 82 درصد بوده است که با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه