اخبار داغ

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در فراهان

توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی به نیت شهید سلیمانی در فراهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون در شهرستان فراهان ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۱۰۰ بسیته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی به دست جامعه هدف خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ رزمایش کمک مومنانه به نیت شهید سلیمانی با حضور مسئولان در فراهان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

نعمت الله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: این رزمایش در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه و کمک به معیشت نیازمندان در شهرستان با رویکرد خدمت رسانی و ارائه خدمات است.

,

وی افزود: از ابتدای شروع کرونا و در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون در شهرستان فراهان ۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و در این مرحله از رزمایش یک هزار و ۱۰۰ بسیته معیشتی به نیت حاج قاسم سلیمانی به دست جامعه هدف خواهد رسید.

,

نجفی اظهارکرد: ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است که این بسته های معیشتی به همت سپاه ناحیه فراهان و جهادگران بسیجی تهیه و توزیع خواهد شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: از ویژگی های اخلاقی شهید سلیمانی توجه به مشکلات مردم و خدمت صادقانه به مردم بود و لذا به تاسی از این شهید بزرگوار این مرحله از رزمایش برگزار می شود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه