اخبار داغ

به دنبال بارش برف و کولاک؛

مسیر ارتباطی ۵۶۱ روستای آذربایجان‌غربی مسدود شد

مسیر ارتباطی ۵۶۱ روستای آذربایجان‌غربی مسدود شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک شدید راه دسترسی به ۵۶۱ روستای استان را مسدود کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نصرتی در گفت‌و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: علیرغم بازگشایی محورهای روستایی در اکثر محورهای استان ولی به علت کولاک شدید شب گذشته در حال حاضر ۵۶۱ روستا  مسدود شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی اضافه کرد: این تعداد روستا در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر و مهاباد در جنوب استان واقع شده است که تلاش می‌شود راه دسترسی تمامی این روستاها بازگشایی شود.

,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: تا روز گذشته از مجموع حدود ۵۰۰ روستایی که راه دسترسی آنها در بارش قبلی مسدود شده بود ۳۵۰ روستا بازگشایی شد که با بارش مجدد برف و به دلیل کولاک شدید دوباره راه این تعداد روستا نیز مسدود شد.

,

نصرتی بیان کرد: عوامل راهداری پس از آغاز بارش برف با تلاش شبانه‌روزی، راه‌های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده اند.

,

و افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان به غیر از محورهای مهاباد – پسوه – پیرانشهر و محور مهاباد – بوکان ( جاده برهان) باز و تردد در آنها جریان دارد.

,

وی اضافه کرد: ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه