اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیویه و بویراحمد به روستای چنگلوا در کهگیلویه سفر کرد+تصاویر

نماینده ولی فقیه در کهگیویه و بویراحمد به روستای چنگلوا در کهگیلویه سفر کرد+تصاویر
نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار کهگیلویه، امام جمعه دهدشت با همراه جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانی از روستای بخش مرکزی بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، امام جمعه دهدشت به همراه جمعی  از مسئولان استانی و شهرستانی از روستای بخش مرکزی بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
نماینده ولی‌فقیه با همراهی مدیران استانی و شهرستانی با حضور در یادمان شهدای روستای چنگلوا، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و با حضور در مسجد روستا از نزدیک پای درد دل مردم نشستند.
,

خرازی رئیس شورای چنگلوا  با اشاره به اینکه روستا  مشکلات زیادی  در حوزه آب شرب،جاده ارتباطی و بین مزارع، مسکن، طرح های هادی، کشاورزی، دامداری و منابع طبیعی دارد گفت: ساماندهی گلزار مطهر شهدای روستا، کمبود تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و آموزشی مدرسه روستا، از سرگیری درمانگاه  نیمه کاره روستا، مرمت قلعه باستانی و ضرورت استقرار پاسگاه انتظامی را نیز از اهم مطالبات مردم چنگلوا عنوان کرد.

,
امام جمعه دهدشت گفت: با همراهی  نماینده ولی فقیه و  مدیران استانی و  شهرستان سفر به روستای چنگلوا و بوا، برای بررسی مشکلات در حوزه راه، آب،  آبخیزداری، منابع طبیعی و حوزه‌های فرهنگی برگزار شد.
,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود: مدیران در این سفر وعده هایی دادند که بخشی از آن ها در دو ماه باقیمانده سال ۱۴۰۰ و بقیه در سال ۱۴۰۱جهت توسعه و پیشبرد منابع توسعه روستا انجام خواهد شد.

,
سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز هدف از اینگونه سفرها را  گره گشایی از مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: باید بخشی از دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولان که نتیجه قول هایی بوده که عملیاتی نشدند از بین برود و  با این گونه سفرها و پیگیری ها اعتماد بازگردانده شود.
,

موسوی با اشاره به اینکه شرایط کنونی و منابع محدود ایجاب می کند مشکلات اولویت بندی شود افزود: در حد ظرفیت ادارات شهرستان  حل مشکلات مردم پیگیری خواهد شد و مدیران موظفند رسیدگی کنند.

,

وی تصریح کرد :مسئولان باید با مردم صادق باشند و جایی را که نمی‌توانند کاری  انجام دهند  به صراحت برای آنها بازگو کنند تا  خدشه ای به اعتماد مردم وارد نشود و امیدشان از دست نرود.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویر احمد نیز گفت: مشکل اساسی در روستای چنگلوا آب آشامیدنی بوده که  بلافاصله بعد از اختصاص ۲۱۷ میلیارد اعتبارات محرومیت‌زدایی به استان،  ۱۰۷ میلیارد آن  به حومه غربی دهدشت تخصیص داده شد.

,

اسفندیار برخه افزود: بعد از تخصیص بودجه پروژه آبرسانی به روستای چنگلوا و بلوط بنگان، بلافاصله به مناقصه گذاشته شد و  پیمانکار آن مشخص و قرارداد منعقد شد.

,

وی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته کم بارشی مشکلاتی را برای روستائیان بوجود اورده است تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته  ۱۱ و نیم کیلومتر خط انتقال و تجهیز ایستگاه پمپاژ، ایجاد یک چاهک  کنار مخزن ذخیره روستای چنگلوا از هفته آینده پروژه در مرحله اجرا کلنگ زنی خواهد شد.

,

 

,

تصاویر تکمیلی:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

خبرنگار: آبید
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه