اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل کارآمد انقلابی را دارد

فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل کارآمد انقلابی را دارد
کریمی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل کارآمد انقلابی را دارد، گفت: باید از این ظرفیت مهم برای تربیت نسل های آینده به خوبی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب «آن سوی ابرهای تیره» در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: دفاع مقدس کلید وحدت و انسجام ملت ایران است و هر زمانی که به ارزش های دفاع مقدس بیشتر توجه شد وحدت و هم افزایی در کشور بیشتر نمود داشت که نمونه آن در تشییع ۲۵۰ شهید گمنام بود که مردم با حضور باشکوهشان بار دیگر با شهدا و ارزشهای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: تاریخ دفاع مقدس ملت ایران پر از حماسه های بزرگ و ماندگار است که اگر برای نسل جوان به درستی تبیین و منتقل شود قطعا در ساخت ایرانی قوی گام های بلندی برمی داریم.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس قابلیت ملت سازی و تربیت نسل کارآمد انقلابی را دارد، گفت: باید از این ظرفیت مهم برای تربیت نسل های آینده به خوبی استفاده کنیم و لذا ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس هم از نظر کمی و هم کیفی باید بیشتر مورد توجه باشد و باید از همه ابزارها و توان به خوبی استفاده کرد.

,

وی ادامه داد: به برکت برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی اتفاقات خوبی در حوزه ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس در استان انجام شد و در بخش های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، تبلیغی، زیرساختی، اجتماعی و عمرانی اقدامات چشمگیری به سرانجام رسید.

,

سرهنگ کریمی اضافه کرد: تولیدکتاب و راه اندازی نهضت تولید کتاب از اتفاقات مهم و ماندگار در حوزه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسید چاپ ۶۰ عنوان کتاب در سالجاری نیز در دستور کار قرار گرفت.

,

وی بیان کرد: چاپ ۶۰ عنوان کتاب با مشارکت ادارات و دستگاه های اجرایی و هدایت اداره کل حفظ آثار استان دستور کار قرار گرفته و خوشبختانه با استقبالی که توسط ادارات شاهد هستیم در مناسبت های مختلف رونمایی کتاب انجام می شود.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی انتقال پیام فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان را یکی از مهمترین ماموریت های اداره کل حفظ آثار خواند و گفت: در این راستا جشنواره های فرهنگی دفاع مقدس در دستور کار قرار می گیرد و خوشبختانه استان مرکزی رتبه های قابل قبولی در این جشنواره ها کسب کرده است.

,

در پایان این برنامه کتاب «آن سوی ابرهای تیره » که به نویسندگی «همایون قلعه نویی» ، ویراستاری «حامد رفعت جو» و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و مشارکت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در ۹۶ صفحه به چاپ رسیده، رونمایی شد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه