اخبار داغ

یک فعال فرهنگی:

تاریخ انقلاب اسلامی منبع غنی حماسه های بزرگ است

تاریخ انقلاب اسلامی منبع غنی حماسه های بزرگ است
قلعه نویی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی با وجود حماسه های زیادی که توسط ملت ایران و بزرگان رقم خورده منبع غنی از افتخارات است و ملت های زیادی در دنیا حسرت این تاریخ پرافتخار را دارند و لذا امروز وظیفه داریم این حماسه ها را به درستی به نسل جوان معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ همایون قلعه نویی نویسنده کتاب «آن سوی ابرهای تیره» عصر امروز در آیین رونمایی از این کتاب در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی با وجود حماسه های زیادی که توسط ملت ایران و بزرگان رقم خورده منبع غنی از افتخارات است و ملت های زیادی در دنیا حسرت این تاریخ پرافتخار را دارند و لذا امروز وظیفه داریم این حماسه ها را به درستی به نسل جوان معرفی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: فرماندهان نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون و در راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره های واقعی هستند که سیره و زندگی آنها دنیایی از درسها و حماسه ها دارد و کتاب «آن سوی ابرهای تیره » به بخشی از این حماسه ها میپردازد.

,

نویسنده کتاب «آن سوی ابرهای تیره » بیان کرد: خودکفایی در حوزه صنایع موشکی و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های کشور برای رسیدن به خودکفایی از مهمترین نکات کتاب «آن سوی ابرهای تیره » است.

,

 وی خاطر نشان کرد: کتاب «آن سوی ابرهای تیره » داستانی تخیلی است که در سال های پر التهاب اختلاف ایران و آمریکا در دهه ۱۳۹۰‌ در ذهن نویسنده شکل گرفته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه