اخبار داغ

مخبر در «بازار بزگ تهران»:

برای حل مشکلات بازاریان تصمیم‌گیری خواهد شد

برای حل مشکلات بازاریان تصمیم‌گیری خواهد شد
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای حل مسائل و مشکلات بازاریان در جلسه‌ای که با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد، تصمیم‌گیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه بازدید ۳ ساعته از بازار بزرگ تهران، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آن‌ها عنوان کرد و گفت: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه‌های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مخبر در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار کرد: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می‌دهیم و برای حل مشکلات برنامه‌ریزی می‌کنیم. برای حل این مسائل نیز جلسه‌ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل تصمیم‌گیری شود.
,
 
,
وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاه‌های کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد: در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاه‌های اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل و فصل شود.
,
 
,
معاون اول رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص میزان تأثیر بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بسیار مهم است، چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می‌گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل مطلع نشویم.
,
 
,
وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف‌های طولانی مرغ و تخم‌مرغ و نابسامانی‌های مربوط به آن بود که بازدید انجام گرفت و با برنامه‌ریزی، مسائل مرتبط سامان‌دهی شد.اگر بازدید انجام نمی‌شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی‌گرفتیم، شاید به این سرعت نمی‌توانستیم مشکلات حل کنیم. امروز هم همین است، دنبال می‌کنیم تا مسائل حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه