اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

قرارداد ایران و چین، تحریم را بیش از پیش فرو خواهد ریخت/ گام‌های اجرایی قرارداد سرعت گرفته است

قرارداد ایران و چین، تحریم را بیش از پیش فرو خواهد ریخت/ گام‌های اجرایی قرارداد سرعت گرفته است
سلیمی گفت: گام‌های اجرایی برای اجرای قرارداد ۲۵ساله ایران و چین به سرعت در حال طی‌شدن است و می‌تواند دیوار تحریم را بیش از پیش فرو بریزد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب در خصوص اجرایی شدن قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: گام های اجرایی برای اجرای این قرارداد به سرعت در حال طی شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
وی افزود: تحریم ها با توجه به ارتباطاتی که امروزه ایران با کشورهای مختلف دارد، معنا ندارد. اهمیت این قرارداد هم از این جهت است که می تواند دیوار تحریم را بیش از پیش فرو بریزد.
,
سلیمی تصریح کرد: اشکالی که پیشتر وجود داشت این بود که عده ای دنیا را در دو سه کشور غربی خلاصه می کردند و باعث شده بود تا روز به روز فشار بیشتری بر کشور وارد بیاید.
,
وی اضافه کرد: امروزه شاهدیم که این قراردادها، معاهدات، رفت و آمد ها و ارتباطات گسترده با کشورهای همسایه و برخی کشورهای شرقی می تواند کریدور جدیدی را در راستای روابط تجاری، اقتصادی، زیرساخت ها، امور عمرانی باز کند.
,
این عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: این قرارداد و قراردادهای مشابه زمینه ای است که اگر درست استفاده شود می تواند سرعت معناداری به توسعه اقتصادی و زیرساختی ببخشد و فضا و دریچه جدیدی را برای تنفس فعالان اقتصادی ایران باز کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه