اخبار داغ

وعده‌های بی‌سرانجام برای افتتاح پروژه پارکینگ طبقاتی یاسوج

وعده‌های بی‌سرانجام برای افتتاح پروژه پارکینگ طبقاتی یاسوج
در شرایطی که شهروندان یاسوجی معضل حل ترافیک را در افتتاح فاز اول پارکینگ طبقاتی می‌دانستند اما این پروژه افتتاح نشد تا همچنان شهروندان با معضل ترافیک در این شهر دست و پنجه نرم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس با افزایش و رشد جمعیت و همچنین بزرگتر شدن شهرها، روز به روز بر تعداد ماشین ها و خودروها افزوده می شود و زیاد بودن تعداد خودرو در سطح شهرها به ویژه شهرهای بزرگ، مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از مهم ترین و مشکلات برای صاحبان خودرو و همچنین شهرداری و مسئولان مربوطه، جای پارک خودرو و عدم کافی بودن پارکینگ های ساختمان های تجاری و مسکونی برای ماشین های همه شهروندان می باشد. برای حل این مشکل اما راه حل عالی وجود دارد و آن هم، انواع پارکینگ طبقاتی می باشد.

,

در همین رابطه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت محسوب می شود و به دلیل داشتن امکانات درمانی، بهداشتی و رفاهی یکی از شهرهای مهم و مهاجرپذیر در استان محسوب می شود و سالانه بر جمعیت این شهر افزوده می شود و همین موضوع سبب ایجاد ترافیک شهری و هزینه برای شهروندان می شود از طرفی حاشیه نشینی در مجاورت شهر یاسوج بر دامنه مشکلات شهری از جمله ترافیک افزوده است.

,

در این راستا یکی از پروژه های مهم در مرکز استان که می تواند گره گشای مشکلات ترافیک و حل معضل  باشد پارکینگ پروژه پارکینگ وقفی در میدان هفت تیر یاسوج است.

,

خورشیدیان در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پروژه طبقاتی در شهر یاسوج گفت: نوسانات قیمت در حوزه سیمان و میلگرد در ماه های گذشته  سبب تاخیر در ادامه روند پروژه توسط پیمانکار شد و در این راستا تعهداتی از پیمانکار اخذ شد.

,

رئیس اوقاف شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این پروژه تا پایان آذرماه در فاز اول به بهره برداری می رسد، گفت: تلاش می شود در این پروژه با پایان یافتن رمپ ورودی در آذرماه فاز اول تحویل داده شود (سابقه خبر را اینجا بخوانید)

, سابقه خبر را اینجا بخوانید,

در شرایطی که وعده ها برای افتتاح فاز  اول پارکینگ طبقاتی در آذرماه سال جاری داده شده بود اما این موضوع محقق نشد تا همچنان انتظار شهروندان برای تحقق وعدهها به قوت خود ادامه داشته باشد و معضل ترافیک به عنوان یکی از معضلات مهم در شهر یاسوج محسوب شود

,

عدم تکمیل فاز اول پارکینگ طبقاتی در شهر یاسوج و همچنین رشد روز افزون جمعیت و خودروها در مرکزاستان در کنار عدم افتتاح پروژه های مهمی چون پل سوم و چهارم بشار که نقش مهمی در کاهش ترافیک می تواند داشته باشد، می تواند شهر یاسوج را یکی از پرترافیک ترین شهرهای استان کند که وجود این معضل سبب مشکلات بعدی از جمله اتلاف هزینه ها، افزایش سوخت و نهایتا نارضایتی شهروندان خواهد شد.

,

گفتنی است رئیس اوقاف شهرستان بویراحمد پاسخگوی تماس های این پایگاه خبری برای پیگیری آخرین وضعیت این پروژه شهری نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه