اخبار داغ

آبفای بویراحمد تماشاگر منظره زیبا در آبشار یاسوج باشد+تصاویر و فیلم

آبفای بویراحمد تماشاگر منظره زیبا در آبشار یاسوج باشد+تصاویر و فیلم
شکستگی لوله آب در آبشار یاسوج و عدم ترمیم به موقع آن سبب شده است تا در فصل سرد سال هدر رفت آب و یخ زدگی آن منظره زیبایی به یادگار بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در سالیان اخیر کم بارشی و همچنین تنش آبی سبب قطعی مکرر آب در نقاط مختلف کشور و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, تنش آبی,

در همین رابطه شکستگی لوله ها یکی از دلایل هدر رفت آب محسوب می شود و همت و تلاش متولیان حوزه آب باید بر ترمیم این شکستگی ها استوار باشد تا فقط شهروندان متحمل درد و رنج ناشی از قطعی های آب در زمان کم آبی نباشند اما به نظر می رسد خواب زمستانی متولیان حوزه آب سبب شده است تا آب شرب سالم و آشامیدنی در آبشار یاسوج تلف شود و به منظره ای دل انگیز در کنار زیبایی های آبشار یاسوج بدل شود.

, آب شرب, آبشار یاسوج,

در همین رابطه تصاویر و کلیپ های تهیه شده از این منظره نشان می دهد آب شرب و سالم زیادی  در این منطقه گردشگری هدر رفته است و تلاشی برای ترمیم آن مشاهده نشده است.

,

گفتنی است طبق اظهارات شهروندان شکستگی های مختلفی از لوله ها در سطح شهر یاسوج وجود دارد که مسئولان متولی ترمیم آن را وابسته به تامین هزینه و نوبت بندی حواله کرده اند اما باید دید تا آن زمان چه اندازه آب شرب و سالم شهروندان یاسوجی اتلاف می شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه