اخبار داغ

باید برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کنیم تا ۳ مدال کسب شود

هنرجو: پسرم اسکیت‌باز بود، از ورزش رزمی به این فدراسیون آمدم/ تغییر نماینده باشگاه ها با تشخیص من نبود

هنرجو: پسرم اسکیت‌باز بود، از ورزش رزمی به این فدراسیون آمدم/ تغییر نماینده باشگاه ها با تشخیص من نبود
رئیس جدید فدراسیون اسکیت گفت: پسرم اسکیت‌باز بود، از ورزش رزمی به این انجمن و فدراسیون به عنوان خبره ورزشی گرایش یافتم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت امروز برگزار شد و در پایان دور دوم مجید هنرجو نایب رئیس این فدراسیون در رقابتی نزدیک با رضا شجیع با کسب آرای مجمع به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مجید هنرجو رئیس جید فدراسیون اسکیت در پایان انتخابات اظهار داشت: انتخابات خوبی بود. من قبلا تک کاندیدا بودم اما به این جهت و اساس‌نامه جدید، مجددا تجدید ثبت‌نام داشتیم و خوش‌حالم که طی این رقابت خوب، حداکثر آرا را کسب کردم. دوستانی که آمدند، توانایی داشتند و من از این ظرفیت‌ها برای تقویت تیم‌های ملی و بحث همگانی در فدراسیون بهره می‌برم. ۵۰ درصد در بحث استان‌ها باید کار بکنیم و در خدمت جامعه باشیم.

,

وی با اشاره به سابقه خودش در اسکیت ادامه داد: ۲۵ سال در اسکیت هستم و چون پسرم اسکیت‌باز بود، از ورزش رزمی به این انجمن و فدراسیون به عنوان خبره ورزشی گرایش یافتم. پست‌های مختلفی در اسکیت داشته‌ام و کار انجام داده‌ام. ۱۴ قضاوت جهانی داشته‌ام و سرداور یونیورسیادهای دنیا هم بوده‌ام.

,

نایب رئیس قبلی فدراسیون اسکیت درباره برنامه هایش برای این رشته بیان کرد: برای آینده یک روی‌کرد خوبی داریم که باید برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کنیم که ۳ مدال کسب شود. باید وارد اردوها شویم و انتخاب‌ها شکل بگیرد تا به موفقیت و یک تحول بزرگ برسیم‌.

,

هنرجو درباره بی اخلاقی هایی که در این انتخابات صورت گرفت، گفت: ممکن است که بداخلاقی‌هایی در انتخابات شده باشد اما در جهت رفع این مسائل کار می‌کنیم و امیدواریم دیگر پیش نیاید.

,

وی در پاسخ به این سئوال که چرا نماینده باشگاه ها در مجمع در دقیقه 90 تغییر کرده و آیا این تغییر به نفع او شده، گفت: تغییرات نمایندگان باشگاه‌ها به نفع من نبوده و تشخیص ما نیست، توسط نهاد مسئول بررسی شده و باشگاه‌هایی که اضافه شدند، رای‌شان با من نبوده. این افزایش جهت تشویق باشگاه‌ها بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه