اخبار داغ

عضو شورای شهر کرج:

پکیج گردشگری نوروزی در کرج برگزار می‌شود/ قول شورای ششم برای برگزاری ماهانه جشنواره‌های فرهنگی در البرز

پکیج گردشگری نوروزی در کرج برگزار می‌شود/ قول شورای ششم برای برگزاری ماهانه جشنواره‌های فرهنگی در البرز
عمار ایزدیار گفت: برای ایام نوروز در حال آماده‌سازی پکیج گردشگری شهری هستیم که این بازدید شامل کاخ سلیمانیه، ساختمان مارکوف، موزه جانورشناسی و باغ گیاه‌شناسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: من به اتفاق رئیس دانشگاه پردیس کشاورزی تهران در جشنواره انار حضور پیدا کردم و چون تخصص ایشان در حوزه انار است مباحث مفیدی را در این حوزه برای مردم مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عمار ایزدیار ادامه داد: در دوره ششم شورا شاهد برنامه های زیادی مانند جشنواره انار و خرمالو در استان خواهیم بود و اینها بهانه ای است برای اینکه نشاط اجتماعی را در جامعه طنین انداز کنیم.
,
 
,
وی به این جشنواره نقد کرد و افزود: این جشنواره باید در فصل انار که مهر و آبان است برگزار می شد، که امیدواریم در سال های آینده این نکته نیز در نظر گرفته شود.
,
 
,
عضو شورای شهر تصریح کرد: برای ایام نوروز در حال آماده سازی پکیج گردشگری شهری هستیم که این بازدید شامل کاخ سلیمانیه، ساختمان مارکوف، موزه جانور شناسی و باغ گیاه شناسی است و امکان استفاده از فضای دانشکده کشاورزی برای دوچرخه سواری شهروندان را فراهم می کنیم.
,
 
,
ایزدیار گفت: در این پکیج گردشگری بازدید از کاخ مروارید نیز وجود دارد و شهروندان می توانند این برنامه را در کنار سایر تفریحات خود قرار دهند.
,
 
,
وی افزود: این تور گردشگری به صورت گروهی و انفرادی انجام خواهد گرفت.
,
 
,
این عضو شورا ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال آینده بعد از چند سال تعطیلی، مجدد شاهد برگزاری باغ گل ها در پارک چمران هستیم و این قول را به شهروندان می دهیم که در دوره ششم شورا هر ماه حداقل یک جشنواره را در کرج برگزار کنیم تا نشاط اجتماعی را در جامعه برقرار سازیم.
,
 
,
ایزدیار در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم با استقبال خود در این جشنواره ها ثابت کردند، تشنه برگزاری این گونه برنامه ها هستند و حضورشان در این رویدادهای فرهنگی مستمر است و ما را برای برگزاری برنامه های بعدی دلگرم تر می کنند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه