اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

۲ بهمن نماد غیرت دینی و استقامت مردم ارومیه است

۲ بهمن نماد غیرت دینی و استقامت مردم ارومیه است
حجت الاسلام قریشی گفت: ۲ بهمن نماد غیرت دینی و استقامت مردم این خطه از کشور است و باید در جامعه زنده نگهداشته و نسل به نسل به آینده منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۲ بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: مساله‌ای که باید کشوری شود و همین به توپ بسته شدن مسجد و همچنین آغاز مبارزه مسلحانه برای نخستین بار در کشور از ارومیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: ۲ بهمن از روزهای ایام الله است که به رهبریت مرحوم حسنی رخ داد و مقابل مزدوران رژیم ایستادگی شد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: باید روز ۲ بهمن به درستی در جامعه تبیین شود و باید این مساله  به نسل‌های آینده منتقل شود تا جوانان از این رشادت‌ها آگاه شوند.

,

حجت‎ الاسلام ‎والمسلمین قریشی بیان کرد: باید به تین مساله توجه کرد که آن افرادی که مجاهدانه در راه انقلاب قیام کردند و پا پیش گذاشتند مقام و منزلت بالایی دارند و باید قدر آنها دانسته شود.

,

وی اظهار داشت: باید این ایام الله به درستی در جامعه تبیین شود زیرا این حماسه بزرگی است و باید به درستی بازگو شود و در تاریخ ثبت گردد.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: ۲ بهمن نماد غیرت دینی و استقامت است و باید در جامعه زنده نگهداشته شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه و مسجد اعظم کانون جوشش انقلابیون کشور بود.

,

سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: این حماسه را باید مردم زنده نگهدارند و به نسل‌های آینده منتقل کنند تا همه بدانند که مردم‌ پشتوانه این نظام و انقلاب هستند و همچنان باید حضور مردمی فعال باشد.

,

وی ادامه داد: حماسه ۲ بهمن نقطه عطفی و پیشرانی در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید قدردان این ایام باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه