اخبار داغ

در نشست کمیته امور بانکی شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

توصیه فرماندار کهگیلویه به بانک‌های شهرستان در خصوص تسهیلات

توصیه فرماندار کهگیلویه به بانک‌های شهرستان در خصوص تسهیلات
سرپرست فرمانداری کهگیلویه با اشاره به تعدیل در روند تسهیلات اعطایی بانکی گفت: بانک‌ها می‌توانند با اسان گیری و اعتبار سنجی در قوانین بانکی نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ١٠٠میلیون تومان را تعدیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرپرست فرمانداری  کهگیلویه صبح امروز  در نشست کمیته امور بانکی با اشاره به نقش تسهیل گری و حساس بانک ها در خدمت رسانی به مردم  گفت:نوع وثیقه گذاری وام‌های زیر ١٠٠ میلیون با در نظر گرفتن اعتبار سنجی مشتری نافی اصل قوانین بانکی نیست و بانکها می توانند با این رویکرد هم خدمات شان را ارایه دهند هم در رضاتمندی مشتریانشان موفق عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عبد العزیز  موسوی افزود: تسهیل در ضمانت های بانکی، ایجاد وحدت رویه در اخذ وثیقه، شفاف سازی در اطلاعات خدمات بانکی، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام های  قرض الحسنه در پایان سال در شرایط حاد معیشت  اصل رضایت مندی مشتری را در رقابت بانکها رقم می زند.

,

وی تصریح کرد:کسی که کارمند یا حقوق بگیر ثابت است طبیعتا می تواند  با در نظر گرفتن قوانین بانکی حقوق خود را وثیقه و اعتبار وامش قراردهد.

,

موسوی با بیان اینکه برخی گزارش ها حاکی از ان است که بعلت عدم همکاری بانک ها با متقاضبان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی  سهم شهرستان در حوزه اشتغال پر نشده است  تاکید کرد: با تعامل دلسوزانه باید تلاش کرد که اعتبارات شهرستان به طور کامل جذب شود و از  فرصت ها استفاده کرد.

,

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: ما امروز باید تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم و گره گشایی از مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان به کار گیریم که بانک ها در این‌ میان نقش تاثیرگذاری خواهند داشت.

,

موسوی در پایان افزود: بانک ها در ارایه خدمات تکریم ارباب رجوع که همان  اصل مشتری مداری است را مدنظر داشته باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه