اخبار داغ

سرکنسول ایران در آکتائو:

هیچ ایرانی در ناآرامی‌های قزاقستان آسیب ندیده است

هیچ ایرانی در ناآرامی‌های قزاقستان آسیب ندیده است
سرکنسول ایران در «آکتائو» قزاقستان اعلام کرد در ناآرامی‌های اخیر این کشور، هیچ ایرانی آسیب ندیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حبیب الله ملکوتی فر» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «آکتائو» قزاقستان ضمن دیدار با جمعی از ایرانیان مقیم این کشور اعلام کرد: خوشبختانه با هوشیاری جامعه ایرانیان مقیم، در ناآرامی‌های اخیر قزاقستان هیچ هم وطنی آسیب ندیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ملکوتی فر با بیان اینکه «از زمان شروع حوادث اخیر با حساسیت و هشیاری کامل موضوعات را پیگیری و تمامی جوانب را رصد می‌کردیم»، اظهار داشت: سیاست ما که رسما از زبان مسئولین کشوری نیز بیان شد، آن بوده که در کنار ملت و دولت قزاقستان هستیم و صلح و ثبات این کشور برای ما بسیار اهمیت دارد. در همین راستا، اینجانب طی پیامی رسمی از آقای «نورلان نوگایف» استاندار «مانگیستائو» به دلیل تلاش‌های ایشان در برقراری امنیت و مدیریت حوادث اخیر و همچنین حفاظت از سرمایه گذاری و مراکز دیپلماتیک تقدیر کردم.
,
 
,
سرکنسول ایران در ادامه تصریح کرد: ما همواره در کنار ملت و دولت کشور دوست، برادر و همسایه قزاقستان بوده و خواهیم بود و امیدواریم همیشه ثبات، امنیت و آرامش در این کشور برقرار باشد.
,
 
,
قابل ذکر است که در روز نخست ناآرامی‌های قزاقستان که از استان «مانگیستائو» شروع شد؛ در مراسمی که جهت بزرگداشت شهادت «سردار شهید سلیمانی» در محل سرکنسولگری برگزار شد، ملکوتی فر ضمن تحلیل اوضاع و گوشزد کردن تدابیر امنیتی به کارکنان نمایندگی و ایرانیان مقیم، از آنان خواست که به هیچ وجه در تجمعات ولو جهت تماشا و کنجکاوی حاضر نشوند و جوانب احتیاط را رعایت کنند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه