اخبار داغ

استارت رسمی والیبال برفی در آسیا/ 8 والیبالیست به اردو دعوت شدند

استارت رسمی والیبال برفی در آسیا/ 8 والیبالیست به اردو دعوت شدند
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان آسیا به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد و هشت بازیکن به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) میزبانی نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی مردان و زنان قاره کهن آسیا را به قزاقستان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, AVC,

این رقابت‌ها از 9 تا 15 اسفندماه به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار خواهد شد و تیم‌های داوطلب شرکت در این رقابت‌ها تا چهارم بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

,

اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده بیشتر از 16 تیم باشد، این رقابت‌ها در دو جدول مقدماتی و اصلی برگزار خواهد شد که مسابقات جدول مقدماتی نهم اسفندماه و دیدارهای جدول اصلی دهم تا پانزدهم اسفندماه برگزار میشود. از جدول مقدماتی دو تیم به جدول اصلی راه‌خواهند یافت.

, , ,

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که مسئولیت والیبال برفی را نیز برعهده دارد، برای حضور تیم ملی برفی ایران در این رقابت‌ها برنامه‌ریزی کرده و در این راستا هشت بازیکن را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرده است.

,

این اردو که از 17 بهمن‌ماه در همدان آغاز می‌شود، به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد و پرویز فرخی و سیدمهدی عطایی به عنوان سرمربی و مربی بازیکنان را در اردو همراهی خواهند کرد.

,

آرش وکیلی، کامبیز کلته، وحید نیکوفر، میثم شکری، بهنام توکلی، سینا عنایتی، محمد شالیکار و رسول یمرلی بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی برفی ایران هستند.

,

تیم ایران با 4 بازیکن در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه