اخبار داغ

بازیکنان تیم ملی هندبال چه گفتند؟

صمصامی: دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود/ ابویی: هیچ‌ تیمی در مرحله دوم مسابقات ضعیف نیست

صمصامی: دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود/ ابویی: هیچ‌ تیمی در مرحله دوم مسابقات ضعیف نیست
بازیکنان تیم ملی هندبال ایران بعد از پیروزی مقابل عراق صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هندبال قهرمانی آسیا تیم ملی هندبال ایران در نخستین بازی دور دوم به مصاف عراق رفت و در یک بازی نزدیک و نه چندان برتر با نتیجه 28 بر 25 برابر عراق به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بعد از این بازی هندبالیست های ایران صحبت کردند.

,

 

,

*ابویی: هیچ‌ تیمی در مرحله دوم مسابقات ضعیف نیست

, *ابویی: هیچ‌ تیمی در مرحله دوم مسابقات ضعیف نیست,

احسان ابویی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عراق اظهار کرد: ابتدا خدا را شکر می‌کنم برای این برد شیرین که در بازی نخست مرحله دوم کسب شد. هیچ‌کدام از تیم‌هایی که در این مرحله هستند ضعیف نیستند و تیم عراق هم تیم بسیار خوب و جنگنده‌ای است.

,

وی افزود: تیم ملی عراق در مرحله گروهی با شکست امارات و عمان به مرحله دوم مرحله راه یافت و به هیچ عنوان تیم ضعیفی نیست. خداروشکر ما هم با تدابیری که کادر فنی تیم داشت از ابتدا بازی را در دست گرفتیم و تاکتیک‌ها را اجرا کردیم و در اکثر زمان بازی با اختلاف ۵ یا ۶ گل برنده میدان بودیم.

,

ملی‌پوش هندبال ایران خاطر نشان کرد: مقاطع کوتاهی از بازی تیم عراق اختلاف‌گل را با ما کم کرد، اما بازهم با دفاع ترکیبی که دستور مربی بود دوباره بازی را در دست گرفتیم.

,

ابویی با تاکید بر جنگندگی تیم ملی تا پایان مسابقه، افزود: خدا را شکر ‌می‌کنم تیم ما تیم یکدل و جنگنده‌ای است و تا آخر بازی و تمام ۶۰ دقیقه را جنگیدند و داشتن چنین تیمی غرورآفرین است و از مردم می‌خواهیم که دعای خیرشان بدرقه راه ما باشد و شرایط بهتر بشود.

,

وی در مورد دیدار با تیم ملی کویت نیز گفت: بازی با کویت بازی بسیار حساسی است و فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما در این گروه باشد و اگر انشاالله بازی را ببریم، می‌توانیم به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم و با همه مردم عزیزمان این پیروزی را جشن بگیریم.

,

 

,

*صمصامی: دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود

, *صمصامی: دیدار با عراق حتی از عربستان هم سخت‌تر بود,

مهرداد صمصامی پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل عراق اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانیم. دیدار با عراق یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و حتی به نظرم از بازی مقابل عربستان هم سخت‌تر بود، زیرا عراقی‌ها نشان دادند که تا لحظه آخر می‌جنگند و بازی را رها نمی‌کنند.

,

وی افزود: با تلاش کادر فنی و دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان توانستیم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم و برای بازی  بعدی با کویت آماده می‌شویم که یکی از بازی‌های سرنوشت‌ساز ما است و در واقع یکی از بازی‌های سرنوشت دوران هندبالی من است که باید حتما پیروز میدان باشیم تا برای کسب سهمیه جهانی خیالمان راحت باشد و بعد از آن برای سکو بجنگیم.

,

ملی‌پوش هندبال ایران با اشاره دشواری دیدار ایران با عراق، افزود: عراق امروز خوب بازی کرد و در لحظاتی از بازی یک گل از ما پیش افتاد اما با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم با دفاع بالاتر از منطقه 6 متر و دفاع تک‌به‌تک دو بازیکن اصلی آن‌ها بازی را در دست بگیریم و با اختلاف سه گل برنده بشویم.

,

وی در پایان تصریح کرد: تیم ما ترکیبی از جوان‌ها و باتجربه‌ها است و با تدابیر کادرفنی رفته رفته بازی‌های بهتری را از این تیم شاهد خواهید بود.

,

 

,

*حیدرپور: می‌خواهیم کار بزرگی را رقم بزنیم

, *حیدرپور: می‌خواهیم کار بزرگی را رقم بزنیم,

مجتبی حیدرپور پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق اظهار کرد: بازی بسیار خوبی داشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم در چهار بازی پیاپی پیروز باشیم. این بازی هم بسیار سخت بود و در دقایقی بازی گره خورد که با اندیشه‌های کادر فنی توانستیم پیروز میدان باشیم.

,

وی افزود: امیدوارم که همین روند را ادامه بدهیم و بتوانیم یک کار بزرگ انجام بدهیم و به مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم.

,

حیدرپور در مورد دیدارهای آینده تیم ملی مقابل کویت و بحرین نیز گفت: در مورد بازی‌های بعدی باید بگویم هر دو تیم جزو تیم‌های خوب آسیا هستند و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بتوانیم در این دو بازی پیروز بشویم، اما بازی اصلی و سرنوشت‌ساز ما بازی کویت است و امیدوارم بتوانیم برنده از زمین بیرون بیایم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

,

ملی‌پوش هندبال ایران در پاین خاطر نشان کرد: از مردم ایران و تمام هندبال‌دوستان می‌خواهیم که برای ما دعا کنند تا در بازی بعد که واقعا بازی بسیار مهمی است پیروز بشویم و به رقابت‌های قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و هم‌چنین بتوانیم در جمع چهار تیم برتر قهرمانی آسیا باشیم و انشالله مقام نیز کسب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه